Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"zuipe is zkr wel chill hoor doe t iedere weekend. En nee ik kan me niet ver maken in de kroeg zonder drank en nee ik kan niet gezellig zijn int weekend zonder drank.. me pa stookt ook zelf alcohol in de garage. zomaar als hobby hoor geen alcoholist"
"nou heb ik gvd gehoord dat ze de leeftijd om alcohol te kopen en te drinken naar 21 willen verhogen is dit zo ??? op spuitne en slikken zeiden ze dit ook al"
"ik drink altijd alcohol in het weekend, zonder vind ik het saai. Eigenlijk is dat ook gewoon het waarr ik heel de week naar uitkijkt (zat worden.) meestal krijg ik dan ook veel meer zin in een paar pillen of lijntje pep of zo."
"tzou wel erg dom zijn om dit te gaan doorvoeren ik bedoel tis nog makkelijker om dan om aan pillen of een lijntje te komen dan aan alcohol maarjah dat heeft de regering niet in de gaten ____________________________________ i feel sorry for the people who dont drink or do drugs, they wake up in the morning knowing it's the best they're going to feel al day"
"volgensmij alleen nederland"
"nou wat ik dan weer weet over drugs en vroeger is dat speedachtige drugs benzendrine amfetamine (schrijf ik het zo goed?) veelal gebruikt werd zowel in t leger om door te gaan, maar ook bijv. als je als journalist of zo een deadline had dan dan je gewoon wat van die benzo pilletjes kon je een nachie doortypen. Allemaal een beetje voor na en tijdens de 2e WO. OF van die lui die bij zon morsecode apparaat zaten of zo. En XTC werd voor langetijd door psychiaters gebruikt om hun patienten wat 'loslippeger' te maken tijdens de praatsessies. En XTC werd pas in de jaren 80 illegaal in nederland mjah kon je het nu nog maar bij de apotheek halen"
"ik snuif niet zo vaak meer (speed) maar als ik dan weer een keertje een grammetje in me handen heb en ik ruik die speed dan gaat er toch weer een soort rilling door me heen. Ik vind het serieus lekker ruiken."
"hoe komt het eigenlijk dat coke zo duur is? Is het zo duur om het te maken of zo of vanwege dat het van ver hierheen gesmokkeld word? of heeft iemand gewoon indertijd de huidige prijs ervoor gevraagd en is iedereen er achter aan gelopen ben wel benieuwd eigenlijk..."
"helemaal de pad kwijt zwom hij door de sloot"
"daarna zag hij aan de binnenkant van zn ogen eeen aflevering van klokhuis"