Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet Centrale Biertopic!

Het Centrale Biertopic!

142 antwoorden
62 weergaven
18-5-2026
p
platypusLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik proef vooral het verschil tussen vies en lekker, dus als ik blind een biertje zou drinken dat ik niet lekker vind zou ik iets roepen als: amstel, heineken e.d.
maar als ik het lekker vind denk ik dat ik wel redelijk kan proeven welk bier het is
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Naja, hertog jan misschien nog wel...dat is ook wel wat chiquer enzo...maar heineken en grolsch ofzo...ik weet niet hoor...
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#3
alcohol heeft zo'n raar pis smaaktje gekregen! Terwijl ik dat een paar jaar geleden nog helemaal niet proevde! :confused:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Misschien nemen je vrienden je in de zeik(no pun intended)?
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zou uitkijken met twistdoppen
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bal0n zei:
Jupiler moet ik nog steeds een keertje proberen, hoor eigenlijk alleen maar positieve verhalen :).
Klik om te vergroten...
Nog nooit jupiler gedronken :openmouth: ik ben dan een ook ene belg maar ja dit moet ge toch zeker keer gedronken hebben ik drink bijna niets anders van alcohol dan jupiler.. zeker eens driken!

Maes kan er trouwnes ook wel goed in of een lindemans kriek, echt 10x zo goed als belle veu en dan overdrijf ik niet
p
psytrancerLid
01-01-2024, 00:00
#7
aah bier,

op nummer één staat toch absoluut westmalle tripel,
pas op wel veraderllijk straf,bijna even zwaar als wijn eigelijk

nummer twee, rodenbach van't vat

nummer drie, echte geus, dus niet van da zoet namaakspul van bell-vue, ma de echte die met 1/2 lambic gemaakt wordt en beetje zurig smaakt,

pinten liefst jupiler, dan sparta, dan maes
alhoewel die kaiser van de gb ook wel te pruimen valt

en sorry ma heineken is echt niet te zuipen
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#8
doe nooit zo moeilijk over het merk van het bier .. drink meestal gewoon wat er staat :)

vind hertog jan altijd wel erg lekker als ik thuis ben.
en van de tap drink ik alles wel weg :beer:
op m'n werk hebben we brand van de tap, vond ik in het begin wel wennen maar vind het nu heerlijk :)
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Deranged zei:
Schultenbrau, van de Aldi.
Klik om te vergroten...
Die staat hier standaard een tray in de koelkast. Met verjaardagen meestal heineken of bavaria. Zelf vind ik een biertje alleen lekker als we uitgaan en dan t liefst uit een flesje.
s
speedsieweepyLid
01-01-2024, 00:00
#10
schultenbrau vink echt vies :kots: .
Jupiler gaat er altijd wel in :beer:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Deranged zei:
Misschien nemen je vrienden je in de zeik(no pun intended)?
Klik om te vergroten...

hehe, moet zeggen datg ik het vooral bij heineken tap bier heb! En niet bij palm hertog jan etc.
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik was het niet hoor ben :wink:
t was lange :rolleyes:
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#13
trippel van westmalle :beer:
maar weet niet of ze die in nederland ook hebben...
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
kheb geen zin in een glaaske water,
nee ik lust alleen maar bier,
geen limonade, chocomel of cola,
nee ik lust alleen maar bier

bier bier bier bier

(nummer van Normaal)
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb zin in een palmpje! maarer is er nog maar 1 :(

ga hem bewaren voor later op de avond :grin:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#16
carlsberg
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#17
15 min later zit meneer aan het bier :grin: PALM

en nog 4 pilsners
S
SGiZOLid
01-01-2024, 00:00
#18
een Jupke gaat er bij mij atlijd wel in :grin:
z
zakkieLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik drink wel nog eens graag hoegaerden
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#20
zakkie zei:
ik drink wel nog eens graag hoegaerden
Klik om te vergroten...

owja, datwas ook altijd lekker!

Vind t bier bij mij laatste tijd wel erg snel gaan haha :P Tis jammer dat het zo'n gevaarlijke harddrug is, anders zou ik het wat vaker gebruiken, kan ik er wat beter tegen voor bij het uitgaan :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."