Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb 1 keer goldstrike geproefd maar is mij togh net iets te sterk van smaak"
"Aan mn opener aan mn sleutelbos, aan de krat, met een ander bierflesje"
"jupiler vindt ik het lekkerste of jaeger van de aldi is dat geloof ik. Ik snap niet dat zoveel mensen heineken lekker vinden, ik krijg er altijd hoofdpijn van en vind het eigenlijk ook niet te zuipen. Hertog jan is ook lekker bier."
"caatje zei: ja maar dan na t nuttigen like this Klik om te vergroten... yep, geld voor mij ook."
"Witte zoete wijn"
"Ik drink ook te weinig, maar raar testje hoor"
"schultenbrau vink echt vies . Jupiler gaat er altijd wel in"
"ik had gehoord dat ze bier en wijn en minder sterke dranken naar 18 jaar en ouder wilden verhogen en dat 21 niet meer doorging ofzo."
"Achhjaah dat drink ik togh niet, maar had ut nog niej gehoord"
"das een moeilijke vraag"