Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bal0n zei: Ik kan me niet voorstellen dat die jongens die van een flat zijn gesprongen voor hun LSD gebruik al niet suicidale gedachten hadden, of iets in die richting. En daarnaast, paddo's zijn veel heviger voor je geest, de kans dat je van een flat afsprignt is net zo groot bij shrooms als bij LSD. En die flashbacks, een vriendin van mij heeft alleen paddo's gedaan en heeft soms flashbacks (1x in de maand ofzo). Ik heb zowel LSD als paddo's vrij vaak gedaan, en heb helemaal nergens last van. Het ligt geheel aan de persoon. Maar, als jij sceptisch tegenover LSD staat, moet je het natuurlijk niet doen, dat is vragen om problemen . Klik om te vergroten... ze sprongen niet van de flat door de drug, met behulp van de drug sprongen ze van de flat. Het zat al in ze, de drug heeft dat alleen naar boven gebracht denkik."
"het klinkt mischien raar, maar ik heb net ff zelf waterpijp gemaakt. Ik heb hem alleen nog maar getest met een sigaret, maar toch kan ik scuken wat ik wil, erg veel rook krijg ik nite in mijn mond. Is dit raar? heel veel rook blijft in de fles hangen. dan haal ik de sigaret eruit en suck ik de rook + veel lucht mijn longen in. Het werkt wel, maar ik weet niet of dit de manier is. ZO ja, dan vind ik het kkgaar! lutz EDIT: wat is nou het verschil tussen een bong en een waterpijp? of is er helemaal geen verschil?"
"ik hoorde dat je cocaine kon roken..., heeft iemand hier ervaring mee? lijkt mij veel chiller dan snuiven. Ik denk niet dat ik cocaine ooit zal gebruiken maar als je het kan roken lijkt het al wat vertrouwder."
"platypus zei: ja je kan cocaïne roken! lekker basen... de gemiddelde coke gebruiker gaat toch zeker voor de snuif, want coke roken is een hele slechte zaak (naar mijn mening dan ) Klik om te vergroten... waarom is dit een slechte zaak? het valt minder op, is makkelijk te gebruiken..., is het niet flex dan? lutz"
"precies, gewoon professionele hulp zoeken. Dat is haar laatste redding denkik. Cker omdat ze haar probleem zelf ziet, zal ze er na een tijdje wel voor open staan. succes man"
"ik heb geen idee ik laat het altijd door een zwerver halen, ik zeg altijd haal ff voor 12 eurie skunk (ik ben 17 vandaar) Tis wel lullig voor die zwervers weetje, ik geef ze ook wel 'ns croisaints als ze voor me halen of iets anders te eten wat ik bij me heb. het rare is, ze zijn wel eerlijk, ik krijg zelfs wisselgeld als het goedkoper was dan ik dacht. Haha"
"scooters zien er mischien beetje '''Johnny'' uit, maar als je er ff op rijdt wil je er ook een! lutz"
"fietsen ownt ook hoor als je stoned bent"
"Ikzelf ben geen 18, (16..) Dus als ik aan mijn wiet wil komen, moet ik het zelf kweken (wat ik volgend jaar ook zeker ga doen) of ik moet er aan komen via school. Via school doe ik liever niet, want dat is of slechte rotzooi, of het is te duur! dus meestal ga ik in de buurt van een coffeeshop chillen, wacht ik tot er een man naar binnen gaat die er wel enigzins te vertrouwen uit ziet, en vraag ik hem of hij voor mij wat wilt halen. Dit lukt wel aardig, maar ik vind het toch best gevaarlijk en eng. Zijn er hier mensen die tips hebben? lutz"
"zou je ook tripchocola kunen maken met wiet? ik denk van wel, want THC hecht zich aan vet en chocola is vet toch????"