Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nederhash met een mooi glas 18 jaar oude Glenmorange..."
"geen... *zucht*"
"Slaaptekort..."
"Akira was mijn eerste film op de Acid.., echt van genoten. [youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/WKYJDnTRkS4&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/WKYJDnTRkS4&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube] Underworld serie was overweldigend mooi... [youtube]<object width="480" height="295"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/wcZlM0eHmfY&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/wcZlM0eHmfY&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"></embed></object>[/youtube] En de laatste was een DVD van Ghostrider, dat was mij iets te heftig... [youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/ud_gXPCMUDw&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/ud_gXPCMUDw&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]"
"gNuxx zei: ik denk dat die vriend van jou een steekje los heeft in zijn hoofd. als je de eerste keer voor een dosering van 50 tot 100 mics gaat, is een harde trip verzekerd. pets die vriend van jou maar even op de billen, want zoiets over LSD vertellen kan natuurlijk niet!! Klik om te vergroten... Idd, dat is grote onzin... LSD kwam voor mij de eerste keer het heftigst binnen, zeker als je de dosering relativeert!!! Handle with care, enjoy to the max!!!"
"Hmm.... Nee dat probleem heb ik niet Zoeken naar LSD is niet echt handig, gooi het in de groep, stel je open op, en laat LSD naar jou toe komen... Verder is de vriezer toch echt de enige echt goede bewaarplaats. Voor meer info hierover moet je handboek LSD 's checken: viewtopic.php?f=5&t=9373 ALTIJD MINIMAAL 10 ZEGELS NEMEN EN LATEN TESTEN VOOR GEBRUIK!!!!!!!!!!!!! Dit kan echt, echt, echt niet vaak genoeg herhaald worden... LSD is misschien in het begin moeilijk verkrijgbaar, maar als je slechte shit koopt, gooi het weg en vind een ander. LSD is uiteindelijk maar een klein wereldje, en het is het risico niet waard!"
"Inmiddels kan ik de 'baddies' wel redelijk hebben, maar ik ben er wel achter dat als je een beetje onrustig bent, niet echt tof hebt geslapen of pas iets naars hebt meegemaakt waar je regelmatig aan denkt, je dat 100% op je bordje krijgt tijdens de dream... Voor een dreamer had je niet beter kunnen handelen Chronos, RESPECT!!!"
"Ik zou iemand zoeken die je kent en vertrouwd, desnoods alleen trippen maar met sitter... LSD voor beginners kan helemaal perfect zijn, of juist een ultra baddie... Heb je al ge-experimenteerd met het lichtere spul als paddo's???"
"gNuxx zei: haha welke wet, de drugswet? dealerwet Klik om te vergroten... Nope, de mijn wil is wet...:P"
"lysergine25 zei: Omdat ze daar lijsten bijhouden en via die lijsten gaan bepalen of iets verboden moet worden. Klik om te vergroten... Om het topic een kans te geven.., Mee eens, niet alleen de lijstjes, maar als je de RC's een kans geeft maakt het eigenlijk toch al niet uit of je het laat testen Daarbij is goede reclame nog belangrijk in een kleine scene..."