Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik denk dat ik het met donald eens ben. De herbals en capsuletjes zijn vaak niet zoveel; na gebruik van een paar (waaronder trouwens ook een happy cap, Trip E) ben ik sterk teleurgesteld. Wat betreft de stimulants: drink lekker veel cola, coffie of guarana soda en je hebt hetzelfde effect (:"
"Kyuss is hier onderverantwoord. Vreemd; sommige labels en de pers noemden ze stoner rock? "So uh.. *smoke*...""
"ach, zolang het fijne grooves of flows heeft zit ik gebakken."
"Re: Watvoor drugs heb je ooit gebruikt? @ 16: Alcohol - inmiddels niet meer. Gezonder voor mijn bankrekening. En voor mij. Maar dat is minder belangrijk Wiedewiedewiet - Whoei, morgen weer! Coke - Eens. Eerlijk waar. Niet mijn ding; in controle en cool en snel zijn lukt zo ook wel! XTC - Paar keer; erg fijn Paddo's - Mijn favoriet. Puur genot, pure exploratie. LSA - Ook top of the list; en nog het makkelijkst te krijgen ook! Lekker diep je mind in en van hot naar her struinen, elke vijf seconden."
"Na een vader met een alcoholprobleem gehad te hebben moet ik zeggen dat ik het echt geen fijne drug vind; maar ja. Ik vind het niet de kutste. Niet qua ervaring en niet qua verslaving en niet qua levensverwoestend gevaar. Wat betreft verslaving en levensverwoestend gevaar (die twee zijn redelijk synoniem, ja) moet ik toch echt heroïne noemen. Voelt wel geweldig"
"Neuh; mij lijkt wel dat je de effecten en gevaren van gebruik een klein beetje kan uitzetten. Ik weet wat voor een molecuul LSD is en wat voor een molecuul ethanol is, en zelfs redelijk wat over de werking op je lichaam van beide weledelgestrenge atoomverzamelingen. Daarbij kan ik zeker stellen dat iemand wat betreft lichamelijke gezondheid nou eenmaal andere effecten zal ondervinden bij het een dan bij het ander. Je kan dus best een gevaar-schatting maken, en zeker op de lange termijn. Maar: Opa heeft gelijk. De 'slechtheid' van drugs ligt helemaal aan Of, Hoe en Waarom je het gebruikt."
"Het gaat niet om wat er in gaat, maar om hoeveel. Met oog op het eind van de avond..."
"een perfect geschonken Duvel.. puur genot."
"Laatst nog een gehad op LSA; hawaiian baby woodrose. Verder niet op paddo's. Pijn voel je niet, het zijn meer de negatieve gedachten die regeren- "ik moet normaal worden!" en "deze troep moet mijn lichaam uit!" zijn toch wel de meest herkenbare, denk ik. Twee dingen: inderdaad foetushouding + dekentje en uitzitten, en daarnaast altijd blijven vasthouden aan het feit dat je de volgende morgen of een tijdje later weer down komt. En hopen dat die ****moeder van je gastheer eindelijk de kamer uitgaat terwijl je lekker op de grond ligt bad te gaan.."
"Niet een blunder onder drugs, maar.. mijn moeder in een blije bui op zestienjarige leeftijd uitgelegd hoe moleculen, dosering, wegen van inname *en* effecten in elkaar zitten.. opmerking na anderhalf uur: "Hoe weet jij dat eigenlijk allemaal?""