Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"kheb wel gehoort datie zichzelf ooit heeft laten opnemen voor cocaïne maar weet ook niet of het waar is"
"NOOIT anti-depresieva en xtc nemen!!!"
"ik had het laatst met pillen, heel m'n avond naar de klote"
"hey, ik ken niets van dxm, maar ik wil het wel eens gebruiken... wist niet eens dat het legaal was... (jaja, ik sta achter xD) kan ik het gewoon bij elke aphoteker kope, en hoeveel kost het...? heeft het dan ook gewoon de naam dxm? thx!!"
"ah, welk heb jij dan gekocht bij de apotheker zodat je genoeg van de dxm zelf binne kreeg zonder ( al te veel) last te hebben van de andere actieve stoffen?"
"ok... ik woon in belgië kan het hier dus normaal wel vinde xD... allesinds bedankt!!! ga het zeker proberen !"
"nog een vraag... hoeveel mg kan ik best neme om te beginnen? tripte je hard op je 180 mg..? heb enkel nog maar 1x paddo's gedaan... een halve portie... ik weeg ook maar 60 kg fzo... en maat van me doet mee, weegt iets meer dan 100... moet hij dan meer nemen?... alvast bedankt"
"k, ik neem er wss 5-6 men maat heeft weer schrik en neemt hetzeldfe , mjah.... zal wel goed lopen dan"
"ah, ik denk dat ik toch iets bij de apotheker zal moete gaan hale want heb gezocht en gevraagt naar daro retard caps in het kruidvat (woon in belgië) en ze verkochten dit niet."
"ik koop zo'n weegschaal gewoon niet omdat mijnouders hem kunne vinden..."