Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als de oma van je maatje schizofrenie heeft hoeft je maatje niet bang te zijn heeft gewoon net zo veel kans als ieder ander om een psychose te krijgen. Als zijn oma en vader het beide hebben word de kans een stuk groter en als oma en opa en vader het heeft is de kans weer groter. Het kan wel door gegeven worden erfelijk zijn maar dan moeten er wel meerdere mensen het hebben Ik heb zelf schizofrenie niemand in de familie heeft het ik wilde graag kinderen en dat was geen bezwaar omdat mijn kleine net zo veel kans heeft om het te krijgen als ieder ander, Als ik maar geen vrouw zou krijgen die het ook heeft wand dan word de kans weer een stuk groter. Ik heb er zelf geen last meer van gelukkig al een jaar of 8 niet meer en heb nu ook een pracht zoon. Maar je kunt beter voorzichtig zijn als je twijfel hebt ik denk dat je er goed aan gedaan hebt als je niet zeker weet hoe het zit"
"Ik heb het ook gehad maar ik vond het niks. Is geen aanrader maarja proberen kan geen kwaad...."
"DAnOoNtje zei: edwin__ zei: zolang het weer zo verrekte koud is en de bomen helemaal kaal en grauw zit een curses bospaddestoelen plukken er niet in. ook weet ik toevallig dat een hele hoop mensen (zonder dat ze het zelf weten natuurlijk) paddestoelen in hun vensterbank hebben groeien, die zouden we dan ook een middagje kunnen gaan bestuderen Klik om te vergroten... ghehe, of natuurlijk paddosporen verspreiden door heel winterswijk, het hele Hilgeloo terroriseren met kale koppen Maar je hebt toch ook richting meddo een bos met trimbaan en al, waar ze (soms/te vaak) motorcross doen? woonde er tegenover maar die naam ben ik echt kwijt . was in ieder geval ook een heel oke bos imho.... Klik om te vergroten... Rommelgebergte soms?"
"Als je er veel last van hebt tijger balsem op je eikel smeren heb je hem zo weer normaal . Waarschuwing het kan wel branden Gewoon geduld trekt wel weer bij is ook een optie"
"Bij mij is ook de diagnose ADHD gesteld. Ik had wel een vermoeden hoor ben me leven lang super druk kan moeilijk stil zitten ben snel opgefokt begin aan verschillende klussen maar maak ze niet af of pas na een paar dagen ben ontzettend druk met praten en veel gedachte die van de hak op de tak springen. en ja domme fouten op het werk. Alles viel wel op zijn plek als ik efedrine neem word ik rustigger en kan me beter consentreren en was ook helder kwa denken(ik kreeg er geen energie van maar juist meer rust). En dat gebeurde elke keer als ik een amfetamine achtigge stof gebruik gaf het mij een ander effect dan bij mijn mede gebruikers wel helder maar in plaats van energie kreeg ik meer rust en kon mij gedachte beter de baas minder druk kon me beter richten op normale zaken zoals een boek lezen. Ik heb nog geen medicatie maar ik heb beide middelen wel gehad. Ritalin werkt bij mij wel goed vooral lichamelijk meer rust maar werk redelijk kort na 3 uur moest ik al weer bij pakken verder ook geen nare klachten gehad nu slik ik het nog wel eens maar alleen als mijn vrouw en ik moe van mij word de eerste test zeg maar deed ik 5 dagen 80 mg op een dag dus 2 tabs per keer. Dextro-Amfetamine werkt bij mij beter ook voor de gedachte in mijn hoofd en daar hielp Ritalin niet voor het is een stuk beter uit te houden ook een week geprobeerd. Als ik het laaste middel gebruik kan ik zelfs een boek lezen wat normaal bijna niet mogelijk is en lekkeer rustif bij het vrouwtje op de bank zitten en het grote voordeel vind ik het werkt ongeveer 5 uurtjes meestal als ik het heb neem ik het na 4 uurtjes in dan voel ik me perfect en dan 30 mg per dag. Maar echt de huisarts is de eerste stap Ik hoop dat ze me gou wat voor schrijven wand dat ik ADHD heb was ze wel duidelijk maar moet eerst met een psycholoog praten. als ik jou was zou ik naar je huisarts gaan en met hem over leggen wand stel het is wat anders kan het ook verkeerd werken succes"
"Martijn. zei: [quote="anon22 Eneh... het zou best kunnen dat ik gek word, maar zijn er nog meer mensen die denken dat achter vogel en hippievogel dezelfde persoon schuilgaat? Klik om te vergroten... Soms denk ik dat wel ja maar ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat Ritalin of Dextro-Amfetamine goed kunnen helpen om gedrag en gedachte onder controle te houden en dat ik normaal reageer en niet alles er uit flap wat ik denk. Ja je kunt het zien als vergif hard drugs en dat is het ook maar het helpt wel om redelijk normaal je dingen te doen zoals school werk en normaal praten met elkaar zonder dat ik er van alles uit kraam. Mijn hersenen werken 10 keer sneller dan die van mijn vrouw dus als ik een vraag stel verwacht ik meteen andwoord of het nu dag is of nacht en mijn vrouw kan me daar door moeilijk volgen ligt aan mij niet aan mijn vrouw als we samen iets onder nemen ga ik veel sneller dan mijn vrouw en dat levert frustratie op. Met deze middelen gaat het een stuk beter vooral met dex mijn hersenen werken wat langzamer en mijn gedrag is ook rustigger we hebben er beide plezier van dan is het tog prima? en wat vogel en die andere vogel zeggen prima is hun mening net dat dit mijn mening is dat is het leuke van een forum, je mag het er mee eens zijn of niet ik doe waar ik me goed bij voel. Maandag gesprek met arts en gaat dan dex voorschrijven wat ons alle twee een goed gevoel geeft"
"Hoestdrank met codeine is gewoon te verkrijgen zonder recept gewoon apotheek of drogist. Natterman bronchicum daar zit dus codeine in per dosering van 5 ml 2.5mg codeinefosfaathemihydraat dit komt overeen met 1,85 mg codeine. Ik heb het zelf ook wel eens gebruikt maar je word er behoorlijk misselijk van voor de rest word je erg sloom 20 ml genomen."
"buzzrider zei: murdock zei: vraag bij de apoheek naar bronchodine (codeine hoestiroop) of codenthyline (ethylmorfine tabletten) dit is wel alleen in belgie denk ik. Klik om te vergroten... Codeïne is enkel op voorschrift. Ik heb dafalgan met codeïne in Spanje moeten kopen. Is het dan enkel in hoestsiroop vrij verkrijgbaar ? Klik om te vergroten... Ja in hoest siroop is het zonder recept te verkrijgen is dan ook een zeer lage dosering voor alle andere spullen waar codeine in zit heb je een recept nodig. Ik vind persoonlijk codeine niet echt een aanrader je word er erg sloom van (vervelend sloom) maar ja er zullen ook personen zijn die het wel lekker vinden."
"yet zei: oxycontin geeft alleen maar een boel sufheid, je kán hyper worden en daarna als een blok slapen. Kans op bewusteloosheid bij gebruik zonder voorschrift en bij alcoholgebruik. Dit middel is geen drugs maar een vrij effectieve pijnstiller. Alleen op doktersvoorschrift te gebruiken, tenzij je het leven moe en zat bent. het wordt niet alleen bij kankerpatiënten voorgeschreven. kortom; géén pilletje om eens lekker op te trippen!! Klik om te vergroten... Ben ik niet met je eens. dit middel word heel veel misbruik van gemaakt omdat je er heel erg euforisch van kan worden. Ik heb het zelf ook gebruikt en ja je kunt er heel suf van worden maar bij een goede dosering die bij iedereen anders is kan het een heel lekker middel zijn snuiven geeft een goed resultaat. Ik moet er wel bij zeggen dat het eigelijk geen middel is om zo maar te gebruiken omdat het zeer verslavend kan werken en dat je heel goed moet oppassen met de dosering wand het is sterker dan morfine 5 mg oxycontin is gelijk aan 10 mg morfine dus kijk uit."
"Als ze opium legaliseren dan kunnen ze ook Morfine/Codeine legaliseren. Wand vooral de Morfine geeft je het relaxte warme zorgeloze en verdovende gevoel als je opium gebruikt. En morfine is tog wel zeer verslavend heb ik zelf ondervonden het sluipt er in. Als je Morfine gebruikt geeft het je een heerlijk ontspannen gevoel warmte zorgen verdwijnen pijn gaat weg en je krijgt een heerlijk verdoofd gevoel. Ik dacht ook dat ik het wel in de hand kon houden maar je hebt steeds meer nodig voor het zelfde effect en je pakt het steeds vaker, wat klote is je raakt verslaafd zonder dat je het zelf door hebt het sluipt er in. het gaat in je hersenen zitten in je spieren in de botten in je gewrichten en ik denk dat het met opium het zelfde gaat dus laat het maar bij het verbod. ik vind het wel belachelijk dat alcohol wel mag wand het is net zo sluipende verslavinf als opiaten. Het lijkt me sterk dat als alcohol nu ondekt zou worden het lang legaal zou blijven ik denk van niet. maarja er waren zoveel middelen dat eerst legaal was zoals Xtc speed 2-cb ga zo maar door en naar mijn menig kunnen er best wat van de lijst af maar niet opiaten speed en cocaine, en Alcohol mag er van mij wel op de lijst staan als je kijkt naar de elende wat het veroorzaakt agressie verslaving verwaardelozing het is ook een sluipende drug en maakt je lichaam en geest kapotmaar dat is mijn mening. Als je er goed mee om kunt gaan is drugs leuk maar voor veel mensen kunnen dat niet ik ook niet opiaten alcohol en oxzazepam valium en dat soort dingen lopen vaak uit de hand."