Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Misschien is het een idee om vit C (1000mg) en vit B 100-complex te halen (de zwaarste, time -released, dwz wordt opgenomen in de loop van de dag). Van beide pillen 1/dag om de ergste vitamine tekorten van alcoholisten tegen te gaan. Als ie nog te beroerd is om deze in te nemen heeft ie gewoon besloten om zich dood te zuipen, daar is dan helaas geen kruid tegen opgewassen. Als een junk die er niet eens meer uit wil komen, wat is er nog frustrerender? Moet jij er enkel voor zorgen dat ie jou niet meetrekt naar beneden in een depressie. Let dus vooral ook op jezelf! Beetje begeleiden dan, maar jouw leven gaat voor toevallig! Het beste"
"Wat een vraag joh! Wil je zo graag leren drinken, gewoon elke avond flink tanken totdat gewenning optreedt. Ik kan je wel alvast een adres geven voor een goede Detox kliniek in jouw buurt..."
"Ik heb het idee dat jouw hersenen behoorlijk gevoelig zijn voor alcohol. Als je op je 20e dit al regelmatig hebt, dan heb je op je 40e een korsakovje als je het mij vraagt. Kijk maar lekker uit als ik je een zeikerig advies mag geven. Aan de andere kant je bent nog jong en de gemiddelde korsakov is zo'n50 jr"
"ja hoor whisky, super lekker alleen ik word er knettergek van. Keihard muziek draaien en gitaarspelen enzo. Ik probeer het zoveel mogelijk te beperken, gaat toch zeker 1.5 fles per week doorheen met de nodige biertjes. 'What the hell' denk ik dan maar! En 's ochtends denk ik altijd 'what een domme L.U.L.'"
"Dat zoveel mensen alcohol een kut drug vinden komt gewoon omdat zoveel mensen alcohol niet in de hand hebben. Als je het onder controle hebt is het gewoon super gezellig. Ikzelf vind alcohol dus soms gezellig, maar vaker kut."
"Voor mij is het positieve dat ik veel minder drink, daar was het me ook om begonnen. En verder slaap ik rustiger en heb ook leuke dromen, met alcohol was slapen ook een ramp geworden zolangzamerhand.."