Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Fase 2: fase van sociaal of geïntegreerd gebruik. De gebruiker zoekt de positieve effecten van het middel en weet dit in zijn leven in te passen zonder dat men er last van heeft. Fantastisch, zo leer ik dat idd op school, Heeft verder niks met het onderwerp te maken, maar wou dat tussendoor ff kwijt."
"Adhders hoeven niet persé rustig te worden van ritalin hoor, bij elke adhder is het uitproberen welke medicatie aanslaat."
"Ik vind het maar een waardeloze test, net of ze daarmee echt kunnen in schatten hoe je ervoor staat, bij de een is eens in het jaar xtc gebruiken al risico vol terwijl de ander het elke maand kan doen zonder problemen. Verder moet je in die test alcohol en thc niet mee rekenen, dat is ook best onduidelijk aangegeven vind ik... of het is helemaal niet aangegeven zelfs. *ook niet heel lang naar gekeken moet ik eerlijk zeggen* En als je die test al maakt, heb je dan niet sowieso al twijfels bij jezelf? ik bedoel als je van jezelf zeker weet dat je verantwoord om gaat met drugs, waarom zou je dan uberhaupt zown site opzoeken??"
"loadrunner zei: ze zullen altijd blijven groeien in het bos, daardoor zullen er boswandelingen komen met uitleg van de verschillende paddestoelen (ga ik waarschijnlijk doen) , en er word nadruk gelegd op de giftige paddestoelen, en vooral die ene waar je hallucinaties van kan krijgen. achteraf een picknick in het bos, met thee en broodjes enzo. Klik om te vergroten... hahahaha"
"Als ouders hun kinderen niet goed opvoeden (door ze bijvoorbeeld te verwennen), kan het kind ook autistische trekjes krijgen, waardoor ze worden afgeschermd als een kind met een gedrags probleem, maar ik vind dat die diagnose al wel heel snel word gesteld, ik werk zelf ook in het speciaal onderwijs, en ik heb in de klas autisten maar ook gewoon kinderen die gedrags problemen hebben doordat ze altijd heel erg verwend zijn, en ze hebben heel veel dezelfde trekjes. Daarbij laten ouders hun kinderen nu veel sneller onderzoeken, als een kind maar een beetje druk is, huplaa laten testen? is het kind druk? nou dan prop je er wat ritalin in dan word het kind weer rustig, het verbaast me ook hoe snel een kind op het speciaal onderwijs komt..."
"wat een klootzak, m'n moeder zei vorige week ook nog toen ik een tak zat te roken op m'n kamer: joran van de sloot rookt ook wiet hé? dat soort mensen geven drugs een slechte naam, echt jammer."
"Re: Watvoor drugs heb je ooit gebruikt? - Wiet. - Hasj. - Nicotine. - Cafeïne. - Alcohol. - Xtc. - Speed. - Ghb. - Ritalin - Oxazepam. - Cocaine. - 2CB. - Paddo's - Truffels. - Zoo 7. - Spacecake. LSD en Ketamine wil ik gauw nog een keer proberen, heb een adresje gevonden, nu nog "het" moment."
"Jadi zei: *meld zich als PDD-NOSser Klik om te vergroten... idem dito! en waarom zou iemand die autistisch is niet op een forum te vinden zijn?, wat een onzin! ."
"Re: matthijs zei: Je kan niet zomaar water in je bloed spuiten... Klik om te vergroten... alcohol wel dan?"
"ik slik het nu al een week om iets te verwerken... maar je word er echt zo duf van als een konijn... je slaapt idd diep in maar als je 's ochtends wakker word heb je ook echt het gevoel alsof je uit coma komt *en dat is niet altijd even prettig, helemaal niet als je er vroeg uit moet*. verder is het wel heel ontspannend, maar ik heb het nog nooit gebruikt voor de lol... is het een aanrader? ."