#1
needlefreak zei:Gisterenavond bier zitten zuipen met een pracht van een meisje.![]()
![]()
Dat zijn de betere avonden
needlefreak zei:Gisterenavond bier zitten zuipen met een pracht van een meisje.![]()
![]()

needlefreak zei:Tuurlijk!![]()
![]()
Hahah.
Psychoticoverdose zei:wat een onzin, meisjes geen bier kunnen drinken
alsof het iets is dat voorbehouden is aan mannen![]()


dus ik zou zeggen drink gerust maar

BillyBilo zei:inderdaad mijn vriendin drinkt bier en ze rookt zware shag. wat een vrouw![]()
ManwijfenGewoonVOL zei:Meisjes die bier drinken zijn manwijven of alto's.
Breezer is een drankje voor kleine meisjes.![]()
En wijn is..![]()

en een heerlijk ijskoud biertje
proost alvast he ahaha ziendisaster zei:Ligt er net aan, je kunt het altijd wel aan het buikje zien :P .
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."