Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMeisjes met bier

Meisjes met bier

293 antwoorden
83 weergaven
18-5-2026
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#1
needlefreak zei:
Gisterenavond bier zitten zuipen met een pracht van een meisje. :hearteyes: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Dat zijn de betere avonden :grin: Was ze nog te porren voor een herhaling?
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tuurlijk! :beer: :mrgreen:
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#3
needlefreak zei:
Tuurlijk! :beer: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

You lucky bastard!

:)

Mijn vriendin zuipt, en drinkt ook niet.
Wel zit ze de laatste tijd voortdurend te zeiken dat ik een ander zou hebben.

En dan zet ik 't maar 'ns op een zuipen.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
:mrgreen: Hahah.
P
PsychoticoverdoseLid
01-01-2024, 00:00
#5
wat een onzin, meisjes geen bier kunnen drinken :confused:
alsof het iets is dat voorbehouden is aan mannen :confused:
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Het interreseert me eigelijk geen zier wat iemand drinkt, dat moeten ze lekker zelf weten :beer:
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Psychoticoverdose zei:
wat een onzin, meisjes geen bier kunnen drinken :confused:
alsof het iets is dat voorbehouden is aan mannen :confused:
Klik om te vergroten...

Vrouwen kunnen 2 dingen tegelijk. Mannen niet, tenzij 1 van de 2 dingen bier drinken is.

We zijn gewoon bang dat nu wij de "2-dingen-tegelijk-doen" truc beginnen te kunnen, jullie ons keihard gaan dissen door de "3-dingen-tegelijk-doen" truc te kunnen, omdat jullie vast 3 dingen tegelijk kunnen doen door bij de andere 2 dingen doen, bier te drinken.


Ja.
Dat denk ik nou.

Dus daarom mogen jullie eigenlijk geen bier drinken.


Ja.
Zo zit dat gewoon.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Inderdaad. Het is een complot van alle mannen. We hebben afgesproken dat het niet charmant is als vrouwen bier drinken.
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#9
yeah samenzwering van alle mannen op heeeeel de wereld behalve de manwijven en de janetten :) :beer:
k
keesLid
01-01-2024, 00:00
#10
dan zijn de wijfen op hun lekkerst als ze stevige bieren aan het consumeren zijn , je ken het wel dan smijten ze hun slipje uit en met hun blote kont op die toog aan het dansen ( jammer genoeg nog maar een paar keer gezien bij ons in de buurt :( maar was lekker hoor :) )
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#11
Idd, dat noemt het giegel-fenomeen, het begint met giechelen en eindigt in bed enzo :mrgreen: :wave:
x
xxxtriptjexxxLid
01-01-2024, 00:00
#12
kvind meisjes mogen drinken al wat ze willen , van mij doet iedereen wat hij wil , ik doe wat ik doe , kverplicht niemand iets te doen zolang niemand mij iets verplicht te doen en als je nu als meisje drinkt of niet ... tja , dat is jou keuze en dat wil daarom niet zeggen dat je minder plezant bent e .... :smoke: dus ik zou zeggen drink gerust maar :beer: :mrgreen:
F
FlutLid
01-01-2024, 00:00
#13
BillyBilo zei:
inderdaad mijn vriendin drinkt bier en ze rookt zware shag. wat een vrouw :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Shag vind ik zeker een afknapper maar bier zeker geen probleem mee!
c
cordeliaLid
01-01-2024, 00:00
#14
GewoonVOL zei:
Meisjes die bier drinken zijn manwijven of alto's.


Breezer is een drankje voor kleine meisjes. :rolleyes:


En wijn is.. :smoke:
Klik om te vergroten...
Manwijfen :confused: ik drink alle mannen hier eruit zonder grappen maar een manwijf????hoop niet dat je dat meent :wink:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Reacties van GewoonVOL moet je niet erg serieus nemen. :) :smoke:
c
cordeliaLid
01-01-2024, 00:00
#16
haha strax klaar met werken en dan :stoned: en een heerlijk ijskoud biertje :beer: proost alvast he :wink:
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ligt er net aan, je kunt het altijd wel aan het buikje zien :P .
c
cordeliaLid
01-01-2024, 00:00
#18
disaster zei:
Ligt er net aan, je kunt het altijd wel aan het buikje zien :P .
Klik om te vergroten...
ahaha zien :wink: :flushed:
P
Psychedelic_60sLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dat is net als ; Wijn is een vrouwen drankje.
Het slaat nergens op, drank is gewoon drank.
d
diewietjahLid
01-01-2024, 00:00
#20
Idd drank is drank!
Altijd van dat achterlijke stereotype denken bah!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213...15
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."