Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja ik ben ook op ruigoord........Delerium ik lees nog steeds dit forum en om mij nu een verstokte snuiver te noemen..... Gaat wel peppos mee ja :P Ik zou het leuk vinden mensen van hier, daar te ontmoeten, hoe dan ook alvast een fijne oud en nieuw iedereen!!!"
"lysergine25 zei: ok dus jij bent de pepjunk ...... was dat de vegatarier ? of de maiskrab freak ? Klik om te vergroten... Maiscrab freak vind ik wel een erg grote eer, soepliefhebber mag ook net als pepliefhebber"
"inderdaad gaat er acid mee, een aantal zegels per persoon, ik neem 2gr pep mee, voldoende wiet (vooraf draaien maar, tijdens trippen geen succes) + pijpje.... denk geen mdma dit keer, te kort geleden gehad. dat was em wel, best bescheiden toch."
"in de warme (niet hete) pasta kan ook. kleine portie aangeraden."
"wil ik ook nog altijd eens proberen ook eens in combi met paddo's.. is dat aan te raden?"
"je kan mescaline bij martshop krijgen in cactusvorm"
"ZEKER blowen en drinken, is niet erg, wel nogsteeds met mate natuurlijk, chocolade vind ik altijd wel lekker erbij :P:P en zou een combi van binnen en buiten doen"
"azgaza zei: Vliegenzwam is geen echte paddo want er zit geen psilocybine of psilocyne in en het is daarbij ook nog eens meer een delerium middel dan direct psychedelisch. Vind hem dus eigenlijk niet echt in het rijtje paddo's passen. Maargoed. Verder zou ik geen volgorde aanraden, het is gewoon voorkeur. Klik om te vergroten... Het woord paddo komt uit de tijd dat alle woorden er een -o achter kregen zoals, leipo en limbo, brabo... dus paddestoel werd paddo en ik merk nu opeens dat mijn verhaal niet klopt, slaat echt nergens op, sorry azgaza... toch te stoned missch."
"ik ben het eens met delerium,,, doe het eerst rsutig aan met bladeren daarna een 5x extract tegen aan gooien, werkte bij mij goed."
"Ik ben ook wel fitter door de trip, beter gefocust lekker doorwerken,, erg vrolijk en dodelijk efficient."