Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMeisjes met bier

Meisjes met bier

293 antwoorden
75 weergaven
18-5-2026
S
Static SearchLid
01-01-2024, 00:00
#1
drink gewoon wat je wil..wat maakt het nou uit...
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Doe mij die voorste maar :hearteyes:
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#3
breezer is voor kleintjes of voor meiden die geen echte drank durven te drinken
P
PRINCEZS_Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben heel benieuwd, hoe jongens bier bij meisjes eigelijk vinden staan tijdens het uitgaan? is het een afknapper of staat het juist goed?
Ik drink tijdens het uitgaan altijd bier, want met een breezer voel ik me zo tuttig :rolleyes: Maar wat staat volgens jullie nou beter bij een meisje; Breezers/Smirnoff ice of bier?? :beer:
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#5
Meisjes die bier drinken zijn manwijven of alto's.


Breezer is een drankje voor kleine meisjes. :rolleyes:


En wijn is.. :smoke:
M
Mesh5Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Tja ligt denk ik ook aan de omgeving.

Hockey feest? Bier!
Boerenbijeenkomst? Bier!
Date in een restaurant? Wijn of een non-alcoholische drank!


Persoonlijk maakt het me niet uit, als het maar niet ongepast is.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mesh5 zei:
Persoonlijk maakt het me niet uit, als het maar niet ongepast is.
Klik om te vergroten...

Eensch.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat maakt het uit wie wat drinkt? Bier is voor mannen? Nee dat denk ik niet. Is het dan ook zo dat mannen die breezers drinken homo's zijn?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tot nu toe ben ik maar 1 man tegengekomen die breezer dronk.

En Ja, hij was homo.


:wave:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik vind trouwens dat meer meiden zo zouden moeten denken, wordt het een stuk leuker op. Ik hou niet van die tutten die nuffig van hun damesdrankje staan te nippen.
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#12
PRINCEZS_ zei:
Ik ben heel benieuwd, hoe jongens bier bij meisjes eigelijk vinden staan tijdens het uitgaan? is het een afknapper of staat het juist goed?
Ik drink tijdens het uitgaan altijd bier, want met een breezer voel ik me zo tuttig :rolleyes: Maar wat staat volgens jullie nou beter bij een meisje; Breezers/Smirnoff ice of bier?? :beer:
Klik om te vergroten...


Wanneer gaan we samen stappen?? Lekker aan het bier... :beer:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik zuip me met alles een stuk in m´n kraag, kan mij het schelen.
Ik gedraag me gewoon als een vent als ik op dreef ben. Misschien nog wel erger. Ik loop ook gerust met een blik bier over straat. Proost :beer:
Dan maar een manwijf, daar stoor ik me niet aan.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#14
^_^ zei:
Nee idd, maar het is leuker met ghb, dan rolt ze over me tapijt enzo :P
Klik om te vergroten...

Tssssssk :openmouth:
0
023UserLid
01-01-2024, 00:00
#15
GewoonVOL zei:
Meisjes die bier drinken zijn manwijven of alto's.


Breezer is een drankje voor kleine meisjes. :rolleyes:


En wijn is.. :smoke:
Klik om te vergroten...

-alto-

Ik vind dames die bier drinken helemaal top! Houd helemaal niet van dames die wijn drinken, omdat ik al bij de geur van een glas wijn moet kokhalsen.

Maarja, of je het nou leuk vind of niet, als een meisje bier wilt drinken, dan moet ze dat toch lekker doen!
:beer:
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gisterenavond bier zitten zuipen met een pracht van een meisje. :hearteyes: :mrgreen:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#17
^_^ zei:
Nee idd, maar het is leuker met ghb, dan rolt ze over me tapijt enzo :P
Klik om te vergroten...

whehehehe! lekkerrrr :P


GHB :sunglasses: vanavond maar eens regelen!
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#18
needlefreak zei:
Gisterenavond bier zitten zuipen met een pracht van een meisje. :hearteyes: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Dat zijn de betere avonden :grin: Was ze nog te porren voor een herhaling?
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#19
Tuurlijk! :beer: :mrgreen:
K
KaoutarLid
01-01-2024, 00:00
#20
Vrouwen moeten gewoon aan de WHISKY

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...15
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."