Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMeisjes met bier

Meisjes met bier

293 antwoorden
78 weergaven
18-5-2026
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#1
acidboy zei:
En dat boeren/ruften, why the fuck not, iedereen heeft toch een maag, en darmen, met gas erin enzo.
Klik om te vergroten...

Juist! En ik ben trots op de mijne.
Al zou ik niet snel een scheet laten waar een ander bij is, boeren vind ik niks mis mee.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dames die gewoon heel rustig bier drinken of een paar wijntjes drinken zijn vrij aangenaam en het staat aantrekkelijk.

Dronken vrouwen die daardoor alleen maar gaan lallen, minder zelf respect hebben of hun principes opheffen staan bij mij 4 - 0 achter.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik lust geen bier....

Alleen dat nieuwe "vrouwenbier", Wieckse rose, krijg ik nog enigszins door m'n strot.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wieckse Rose :hearteyes:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ahja, ik denk dat niemand op zijn aantrekkelijkst is wanneer die lallend strompelend over straat walst, maargoed, gelukkig hoeven we ook niet altijd op ons aantrekkelijkst te zijn, en draait niet alles om versieren en versierd worden, er zijn tijden....dan moet er gewoon snoeiiiiiiiihard gezopen worden.... :grin:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#6
^ Wat vervolgens de volgende dag eindigd in knallende koppijn! :angry:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Op dit moment nogal last van :P
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nick de Neger zei:
^ Wat vervolgens de volgende dag eindigd in knallende koppijn! :angry:
Klik om te vergroten...

Ervaring mee?
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#9
acidboy zei:
Maar waarom het verschil in geslacht?

Dronken mannen die aan het lallen zijn en geen zelfrespect meer hebben of agressief zijn omdat ze zo dronken zijn of wat dan ook verdienen bij mij net zo weinig respect als meiden die lam zijn.
Klik om te vergroten...

Beide geslachten zijn evenwichtig. Maar met jongens heb ik niets. :wink:

Voor de rest vind ik het getuige van een sterk zelf agentschap als je regelmatig drinkt en precies zo weet te drinken dat alcohol het effect produceerd van losheid, speelsheid, erotisering en spraakzaamheid.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#10
gekkehenkie zei:
Ik hoor altijd dat van bier je kut gaat stinken, vrouwen?
Klik om te vergroten...

Nope.
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#11
acidboy zei:
Ik vind het allemaal best, iedereen moet drinken wat hij of zij wil.
En dat boeren/ruften, why the fuck not, iedereen heeft toch een maag, en darmen, met gas erin enzo.
Klik om te vergroten...

+1!
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Triest, dat sommige "mensen"; zich schuilen achter alcohol. Als je bijvoorbeeld: vreemd wilt gaan, dan sluit je eerst netjes, je relatie af. Zo ga je ook niet vreemd en doe je mensen minder pijn, maar ja; "mensen" willen het graag, indirect afsluiten of juist TE direct; door vreemd te gaan. Er leven veelte veel, tederige mensen in elke samenleving. Dat is vast, om de sterke; nog sterker te maken :sunglasses: Of de slappelingen, uit onze samenleving; te filteren :sunglasses:
:sunglasses:
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zelf persoonlijk vind ik het prachtig als iemand nog een tedere kant in zichzelf heeft behouden. Een kant dat weliswaar gevoelig is, maar open en puur is gebleven.

Ik ken mensen die 'verhard' zijn, dus minder moeite hebben met pijn en andere mensen pijn doen.
Als je het mij vraagt zijn deze mensen 'beschadigd'. Je ziet vaak dat iemand die gekwetst is in de liefde heel moeilijk een vertrouwensband kan opbouwen met nieuwe liefdes. De prooi wordt een jager.

Respect voor de mensen die wel weten hoe je met elkaar om moet gaan!
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik drink ook altijd bier met uitgaan,en de mannen die ik daarbij tegen kom lijken daar geen problemen mee te hebben :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1112131415
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."