#1
acidboy zei:En dat boeren/ruften, why the fuck not, iedereen heeft toch een maag, en darmen, met gas erin enzo.
Juist! En ik ben trots op de mijne.
Al zou ik niet snel een scheet laten waar een ander bij is, boeren vind ik niks mis mee.
acidboy zei:En dat boeren/ruften, why the fuck not, iedereen heeft toch een maag, en darmen, met gas erin enzo.
Nick de Neger zei:^ Wat vervolgens de volgende dag eindigd in knallende koppijn!![]()
acidboy zei:Maar waarom het verschil in geslacht?
Dronken mannen die aan het lallen zijn en geen zelfrespect meer hebben of agressief zijn omdat ze zo dronken zijn of wat dan ook verdienen bij mij net zo weinig respect als meiden die lam zijn.
gekkehenkie zei:Ik hoor altijd dat van bier je kut gaat stinken, vrouwen?
acidboy zei:Ik vind het allemaal best, iedereen moet drinken wat hij of zij wil.
En dat boeren/ruften, why the fuck not, iedereen heeft toch een maag, en darmen, met gas erin enzo.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."