#1
Hahah.
Hahah.
Psychoticoverdose zei:wat een onzin, meisjes geen bier kunnen drinken
alsof het iets is dat voorbehouden is aan mannen![]()


dus ik zou zeggen drink gerust maar

vlaemink zei:Feit: Jongens drinken in de meeste gevallen liever bier dan meisjes
Feit: Meisjes drinken meestal graag zoete drankjes of wijn
Feit: Who cares?
deadlock zei:Beter verander je je wachtwoord in iets randoms als je niet weet waar een forum voor dient.![]()
Goanaut zei:Ja want jij hebt de pure waarheid in pacht, hoera! Waarom leven wij op deze aardbol, beantwoord die ook eens?
Nee dat is niet waar. Je spuugt je mening uit voor waarheid.vlaemink zei:deadlock zei:Beter verander je je wachtwoord in iets randoms als je niet weet waar een forum voor dient.![]()
Awel wener, op wat slaat dees dan? Ik zei gewoon pure waarheid over dit onderwerp.
deadlock zei:Nee dat is niet waar. Je spuugt je mening uit voor waarheid.vlaemink zei:deadlock zei:Beter verander je je wachtwoord in iets randoms als je niet weet waar een forum voor dient.![]()
Awel wener, op wat slaat dees dan? Ik zei gewoon pure waarheid over dit onderwerp.
Zoek eens op www.taalweb.nl op het woord "assumptie"

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."