Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMeisjes met bier

Meisjes met bier

293 antwoorden
84 weergaven
18-5-2026
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
:mrgreen: Hahah.
P
PsychoticoverdoseLid
01-01-2024, 00:00
#2
wat een onzin, meisjes geen bier kunnen drinken :confused:
alsof het iets is dat voorbehouden is aan mannen :confused:
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Het interreseert me eigelijk geen zier wat iemand drinkt, dat moeten ze lekker zelf weten :beer:
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Psychoticoverdose zei:
wat een onzin, meisjes geen bier kunnen drinken :confused:
alsof het iets is dat voorbehouden is aan mannen :confused:
Klik om te vergroten...

Vrouwen kunnen 2 dingen tegelijk. Mannen niet, tenzij 1 van de 2 dingen bier drinken is.

We zijn gewoon bang dat nu wij de "2-dingen-tegelijk-doen" truc beginnen te kunnen, jullie ons keihard gaan dissen door de "3-dingen-tegelijk-doen" truc te kunnen, omdat jullie vast 3 dingen tegelijk kunnen doen door bij de andere 2 dingen doen, bier te drinken.


Ja.
Dat denk ik nou.

Dus daarom mogen jullie eigenlijk geen bier drinken.


Ja.
Zo zit dat gewoon.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Inderdaad. Het is een complot van alle mannen. We hebben afgesproken dat het niet charmant is als vrouwen bier drinken.
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#6
yeah samenzwering van alle mannen op heeeeel de wereld behalve de manwijven en de janetten :) :beer:
k
keesLid
01-01-2024, 00:00
#7
dan zijn de wijfen op hun lekkerst als ze stevige bieren aan het consumeren zijn , je ken het wel dan smijten ze hun slipje uit en met hun blote kont op die toog aan het dansen ( jammer genoeg nog maar een paar keer gezien bij ons in de buurt :( maar was lekker hoor :) )
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#8
Idd, dat noemt het giegel-fenomeen, het begint met giechelen en eindigt in bed enzo :mrgreen: :wave:
x
xxxtriptjexxxLid
01-01-2024, 00:00
#9
kvind meisjes mogen drinken al wat ze willen , van mij doet iedereen wat hij wil , ik doe wat ik doe , kverplicht niemand iets te doen zolang niemand mij iets verplicht te doen en als je nu als meisje drinkt of niet ... tja , dat is jou keuze en dat wil daarom niet zeggen dat je minder plezant bent e .... :smoke: dus ik zou zeggen drink gerust maar :beer: :mrgreen:
s
st anLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jezus Christus, is dit de 18e eeuw ofzo?
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tja, een meid met een bier in de hand, zware cheque en een wijde skaterbroek ziet er nu eenmaal minder leuk uit dan een meisje op leuke pumps, niet-rokend en een glaasje coebergh of baileys. Ik vind het wel enigszins van belang, hoewel natuurlijk iedereen exact moet drinken wat hij / zij lekker vindt.
v
vlaeminkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Feit: Jongens drinken in de meeste gevallen liever bier dan meisjes
Feit: Meisjes drinken meestal graag zoete drankjes of wijn

Feit: Who cares?
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#13
vlaemink zei:
Feit: Jongens drinken in de meeste gevallen liever bier dan meisjes
Feit: Meisjes drinken meestal graag zoete drankjes of wijn

Feit: Who cares?
Klik om te vergroten...

feit: Dat was de meest overbodige opmerking van de afgelopen 10 jaar :)

Een forum is een mooie discussieplek waar je niet alleen maar discussies voert maar wat ook leuk is; weten wat anderen vinden van dingen.
Beter verander je je wachtwoord in iets randoms als je niet weet waar een forum voor dient. :)
A
AnneLid
01-01-2024, 00:00
#14
voor mij ligt het net anders, ik ben een meisje en lust totaal geen wijn, jenever, breezers wat dan ook
het enige wat ik wel lust is bier
v
vlaeminkLid
01-01-2024, 00:00
#15
deadlock zei:
Beter verander je je wachtwoord in iets randoms als je niet weet waar een forum voor dient. :)
Klik om te vergroten...

Awel wener, op wat slaat dees dan? Ik zei gewoon pure waarheid over dit onderwerp.
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja want jij hebt de pure waarheid in pacht, hoera! Waarom leven wij op deze aardbol, beantwoord die ook eens?
v
vlaeminkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Goanaut zei:
Ja want jij hebt de pure waarheid in pacht, hoera! Waarom leven wij op deze aardbol, beantwoord die ook eens?
Klik om te vergroten...

WTF :confused: :P
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#18
vlaemink zei:
deadlock zei:
Beter verander je je wachtwoord in iets randoms als je niet weet waar een forum voor dient. :)
Klik om te vergroten...

Awel wener, op wat slaat dees dan? Ik zei gewoon pure waarheid over dit onderwerp.
Klik om te vergroten...
Nee dat is niet waar. Je spuugt je mening uit voor waarheid.
Zoek eens op www.taalweb.nl op het woord "assumptie"
v
vlaeminkLid
01-01-2024, 00:00
#19
deadlock zei:
vlaemink zei:
deadlock zei:
Beter verander je je wachtwoord in iets randoms als je niet weet waar een forum voor dient. :)
Klik om te vergroten...

Awel wener, op wat slaat dees dan? Ik zei gewoon pure waarheid over dit onderwerp.
Klik om te vergroten...
Nee dat is niet waar. Je spuugt je mening uit voor waarheid.
Zoek eens op www.taalweb.nl op het woord "assumptie"
Klik om te vergroten...

Tjiezes, seg, heb jij lange tenen. Ok dan, ik neem mijn woorden terug
'meisjes houden helemaal niet van wijn of zoete alcoholische dranken' en jongens lusten indd minder graag bier dan meisjes'. nu good? :rolleyes:
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#20
Je snapt het punt echt niet het jongen, je bent een beetje kinderachtig. Iemand geeft een punt van kritiek en meteen stel je jezelf zo verdedigend en beledigd op.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011...15
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."