Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ZI09 zei: Een schuilkelderbunkerding met een garage voor 3 auto's? Klik om te vergroten... is nog niet zo gek als een helicopter pad...."
"maw; Er kan weer "veilig"gesnoven worden"
"Japi-10 zei: Niet als ie toevallig nog een grote lading aan iemand anders heeft verkocht. Klik om te vergroten... vandaar ............."
"SperSIZEboon zei: het is hier in de buurt (alkmaar) ook opgedoken maar goed ik gebruik het toch heel zelden nog die bende Klik om te vergroten... Tis inderdaad in Noord Holland aanwezig..."
"Nog altijd wegen de directe effecten zwaarder dan de lange termijn gevolgen. En daarom zijn we allen bereid toch enorme risico's te nemen m.b.t. gebruik. Denk alleen maar aan tabak. Ook dit is mijns inziens zo'n voorbeeld (wel een uitzondering) van de risico's. Koud om je hart? Terecht! blijf alert...."
"zommes zei: Play_bunny zei: Dit is echt te ziek voor woorden. Ben je mooi klaar mee zeg maar, die 2 meisjes zullen wel een zwaar leventje krijgen vrees ik, tenzij ze goed begeleidt worden. Wat bezielt zo iemand trouwens, vraag ik me dan af. Je kan toch bedenken dat het niet normaal is wat je doet? Lana zei: Iemand neuken terwijl die slaapt, is vlgs mij ook gewoon verkrachting hoor btw.. Tenzij je al bezig was en de partner onderwijl in slaap valt, dan mag je t denk wel even afmaken.. Klik om te vergroten... Als de ander slaapt, is het verkrachting volgens de wet, ook al was je al bezig voor ze in slaap viel. Ze kan niet meer aangeven wat ze wel en niet wil en dan valt het onder verkrachting. Klik om te vergroten... Iemand penetreren tegen de wil van diegene in, is toch altijd verkrachting? Klik om te vergroten... YEp. en in dat is zo voor iedere lichaamsopening en penetratie voorwerp."
"BillyBilo zei: vraag me af waar die gasten zijn die zijn verhaal als bullshit afdeden. En wtf deze stelling slaat nergens op. Ten eerste spreekt de uitkomst al voor zichzelf, natuurlijk alleen paddo's nemen als je er tegen kan, maar er zitten wel een paar addertjes onder het gras. Hoe weet je nou dat je wel of niet tegen paddo's kan als het je eerste keer is. Of als het 10 keer goed gaat en de 11e niet. Misschien is stoppen met het verromantiseren van paddo's ook geen slecht idee, het zijn drugs, en drugs zijn nou eenmaal niet de beste van alle vitamines die er te kiezen zijn. Klik om te vergroten... Ben het hier helemaal mee eens en ga nog wat verder: misschien stoppen met verromantiseren van alle drugs, er zitten nu eenmaal risico's aan vast.....gebruik kan iets opleveren, zowel positief als negatief.... En ja, 16 jaar, eigenlijk nog niet rijp voor paddo's denk ik persoonlijk, zeker vanuit het westerse "lekker vet trippen kader" gezien....maar zou hem niet als "een of andere gek"willen bestempelen zoals Azgaza dat doet...bijzonder respectloos, hij is zo te zien al aardig op de feiten gewezen....Advies: stop met verromantiseren dus!"
"Missert zei: en nu op de juiste plek reageren Mijn ouders denken ook dat ik dolgelukkig en brave student ben. Ik haat zulke ouders als de hare. "zoiets doet mijn kind niet" die mensen moeten zelf dood. Zometeen klagen ze de makers van de brug aan : "ze wilde niet dood, en die brug was er toevallig" wedden dat het gristentuig is? Klik om te vergroten... Wat een nuances zeg.. je piept wel anders als je zelf ouder bent! "die mensen moeten zelf dood" en haal er meteen nog wat religie bij... Wedden dat je een puber bent? (is net zo'n flauwe nietszeggende uitroep ) M.a.w. een mening is onderbouwt met argumenten!"
"supahgrass zei: wat irritant was dat van die mohammed cartoon het is een westerse waarde om sceptisch om te gaan met zaken en kritiek te spuien, er bestaan zoveel grappige cartoons waarin jezus verwerkt is hoor je ons moelijk doen? altijd problemen met die moslims wat denken ze feitelijk wel? ze komen naar hier omdat het thuis niet goed genoeg is, dan beginnen ze hier zomaar vanalles te eisen... IK vind dat IEDERE allochtoon respect MOET tonen voor de autochtoon want uiteindelijk is het nog altijd ons land en zijn moeten dankbaar zijn dat ze hier MOGEN komen. zoniet, oprotten naar hun eigen land. zie je ons al naar marokko gaan, een uitkering krijgen, kerken mogen bouwen, CHRISTEN mogen zijn, aansluiten bij OCMW, kandidaat zijn voor burgemeester van een marokkaanse stad, marokaanse vrouwen versieren,... => ik denk het niet <= hier eisen ze godverdomme al dat de sharia ingevoerd wordt en dat arabisch de 4e taal wordt !!! nog hatelijker is dat een moslim in 99% van de gevallen met een mo slim moet trouwen volgens de islam, MOOI TEKEN VAN INTEGRATIE wil ik met een moslima trouwen dan moet ik me bij wijze van spreken omkeren tot de islam, maar een islam mag zich niet bekeren naar chirstendom dit is zowaar streng verboden ! en dan nog iets, geef kritiek op de islam en ze verwijten u voor racist zij geven kritiek op ons maar zijn zij racisten ?? OO nee hoor zij hebben recht op vrijheid van meningsuiting sorry maar ik KAK op het christendom maar nog meer op de islam. geloof was/is er maar voor 1 reden en ik verklaar die met 1 zin: zegt de koning tegen de iman/priester "jij houdt ze dom, ik hou ze arm" Klik om te vergroten... Wat een zieke sneue praatjes....Het idee van allochtoon-autochtoon en integratie is zooo beperkt...Altijd gedacht dat gebruikers van middelen wat ruimdenkender waren... Wilders gestemd of iets teveel supergrass gerookt en geen hersencel meer over?? zou Zommes zijn commentaren nog eens lezen, kun je wat van leren....Geloof vooral wat de media je wijsmaken! en lik de hielen van USA.... kleine geesten praten over mensen middelmatige geesten praten over gebeurtenissen grote geesten praten over ideeen universele geesten praten over alles, en staan open voor alles!"
"Ga niet mee in die werkelijkheid van verboden etc....Prima zaak dat verbod. Belachelijk dat je zo een middel in de winkel kunt kopen. Paddestoelen (en dan de spirituele) zijn niet te koop en laten zich niet kopen. We kennen het bewijs uit de media. Ook hier op dit forum; lekker trippen in het pretpark of op schoolreisje. Mijns inziens is het daar niet voor bedoeld. en gaat het ook vaak mis. alle andere hard drugs zijn ook illegaal: en een portie paddo's doet meer dan een paar lijnen coke.....En niet bestemd voor party aan pukkelige pubers... Als de paddestoelen voor jou zijn weggelegt zullen ze op je pad komen, je kunt iets niet verbieden te groeien... Totale onzin die demonstratie dus. Doe niet mee aan die niet echte werkelijkheid, je bevestigt het verbod...."