Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat een toeval, mijn neef kent dat meisje haar lief zei hij. Wel kut, vingers kruisen dat het niets is!"
"Al bij al slecht nieuws voor paddo-users. Als dat zo door gaat zullen veel mensen een verbod belangrijk vinden (of ze er nu iets vn af weten of niet). Kan mss uiteindelijk leiden tot afschaffing van legale verkoop. Zou wel balen zijn."
"Hehe, ziet ge hem al op mtv in een videoclip rappe in zo ne werkersoutfit, de stoep aant vege en al. kzou plat ligge :d"
"Ja die kerel vind 1 miljoenste gram al veel, als ik goed gelezen heb????? Volges mij als daar juist gesnoven is zult ge daar tog wel meer vinden dan 1 miljoenste ale da lijkt me wel echt heel weinig."
"Ma mss is da omda op 97% vn de biljette het snuifgoedje zit (vorige topic :P ) en men naar de portefeuile gaat voor de wcmadam te betalen. Het kleeft dan aan de handen, men trekt door en der ligt een miljoenste vn ne gram. Tjiezes zeg, een miljoenste vn ne gram, wat stelt da nu voor"
"Fuck maat, en men neef kent het lief van dat meisje goed. Dikke kloterij."
"Hoe belachlijk, hoe kan tabak nu gevaarlijker zijn dan weed?Da is tog nonsens?"
"davie zei: De bestelwagen reed vanaf de oprit Berkhout-Avenhorn de A7 richting Amsterdam op, toen de bestuurder door onbekende oorzaak de macht over het stuur verloor, aldus de politiewoordvoerder. Klik om te vergroten... Haha goei mopke, die ware gewoon apestoned wrs"
"ZI09 zei: LOL! Vorige week geleden of de week daarvoor werd in een Belgisch praatprogramma nog gepraat over de grote toename van alcohol, drugs en geweld onder jongeren in België. Media. Ik vertrouw ze allang niet meer. Klik om te vergroten... Indd, ook onlangs gelezen in een krant (weet niet meer welke) dat 'volgens een onderzoek het cannabis en alcohol gebruik van de Vlaamse jeugd blijft stijgen' En dit is ook mijn persoonlijk idee, kgeloof er ook ni veel van dat het zou dale, het enigste wa i kzou geloven is daling vn tabaksgebruik, rest lijkt mij ook onzin. Maarja, welke leerlingen zijn ondervraagd. Brave seutjes of jeugdvergooiende junks? (bij wijze vn spreke :P ) Maakt volges mij groot verschil"
"Psycho_Chrono zei: matthijs zei: Er gaat niets boven groningen...toch Psycho_Chrono zei: van de andere kant ; hoe debiel ben je als je onveilige sex hebt op een homosexfeest, dan kun je toch wel een vermoeden breien niet? Klik om te vergroten... Er was GHB in hun drankje gegooid en ze zijn verkracht. Niet echt vrijwillig dus. Had al wel eens gehoord van iemand dat er hier hele gruwelijke sexfeesten voor homo's werden gegeven.. zal hier wel iets mee te maken hebben gehad. Echt ziek! Klik om te vergroten... Dat GHB vrhaal geloof ik geen hol van. Er waren veel getrouwde mannen die verborgen dat ze naar deze feesten gingen, nu zijn ze erbij en hebben ze wat uit te leggen aan vrouwlief en de kinderen. Klik om te vergroten... Waarom kan dat niet? Als het bewezen is dat er ghb in het drankje van die mensen zat, dan is dat zo. Punt aan de lijn."