#1
Cliffo333 zei:hehe
Ik drink bier :P wisky :P baileys :P Alles eigenlijk xD
en ik rook, Shag, zware shag zelfs als het ff kan.
Maar nooit als ik uitga, dan heb ik nooit zin om te draaien en dan heb ik dus sigaretten.
Maar met sigaretten en bier ben ik echt zon kettingrookster en zal er wss ook niet echt sharmant uitzien.
Maar ach :P Heb ik schijt aan xD
Ksie er een andere x wel charmant uit :P
Drink je ook Bacardi Breezers toevallig?



