Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMeisjes met bier

Meisjes met bier

293 antwoorden
81 weergaven
18-5-2026
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Nee idd, maar het is leuker met ghb, dan rolt ze over me tapijt enzo :P
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gezellig. :)
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#3
^_^ zei:
Nee idd, maar het is leuker met ghb, dan rolt ze over me tapijt enzo :P
Klik om te vergroten...

Tssssssk :openmouth:
0
023UserLid
01-01-2024, 00:00
#4
GewoonVOL zei:
Meisjes die bier drinken zijn manwijven of alto's.


Breezer is een drankje voor kleine meisjes. :rolleyes:


En wijn is.. :smoke:
Klik om te vergroten...

-alto-

Ik vind dames die bier drinken helemaal top! Houd helemaal niet van dames die wijn drinken, omdat ik al bij de geur van een glas wijn moet kokhalsen.

Maarja, of je het nou leuk vind of niet, als een meisje bier wilt drinken, dan moet ze dat toch lekker doen!
:beer:
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gisterenavond bier zitten zuipen met een pracht van een meisje. :hearteyes: :mrgreen:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#6
^_^ zei:
Nee idd, maar het is leuker met ghb, dan rolt ze over me tapijt enzo :P
Klik om te vergroten...

whehehehe! lekkerrrr :P


GHB :sunglasses: vanavond maar eens regelen!
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#7
needlefreak zei:
Gisterenavond bier zitten zuipen met een pracht van een meisje. :hearteyes: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Dat zijn de betere avonden :grin: Was ze nog te porren voor een herhaling?
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tuurlijk! :beer: :mrgreen:
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#9
needlefreak zei:
Tuurlijk! :beer: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

You lucky bastard!

:)

Mijn vriendin zuipt, en drinkt ook niet.
Wel zit ze de laatste tijd voortdurend te zeiken dat ik een ander zou hebben.

En dan zet ik 't maar 'ns op een zuipen.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
:mrgreen: Hahah.
j
jael_XXLid
01-01-2024, 00:00
#11
drink altijd vodka...

Heerlijk...

en gaat prima met een paar pilletjes erbij... :wink:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vrouwen moeten het gewoon met iets meer stijl doen, mannen kunnen bier drinken als lompe boeren en als vrouwen bier drinken moeten ze dat doen als de erbij zittende lachende vrouwen van de lompe boeren die lang niet zo boers en walgelijk zijn. :beer:
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#13
In de meeste gevallen vind ik de vrouw+bier combinatie een afknapper. Geef mij maar een jongedame met een martini of coebergh.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#14
KataStrofe zei:
Kim zei:
Laat die newbie's zich eens rustig houden
Klik om te vergroten...

Ik ben ouder dan jij :wink:
Dus ga ga ga :wave:
Klik om te vergroten...

Lul toch niet je hebt net je strik diploma
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#15
*heet geen strik diploma* :cry: :(
I
IngeLid
01-01-2024, 00:00
#16
MMM vind een biertje juist wel cool..... en gewoon lekker :)
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Goanaut zei:
Tja, een meid met een bier in de hand, zware cheque en een wijde skaterbroek ziet er nu eenmaal minder leuk uit dan een meisje op leuke pumps, niet-rokend en een glaasje coebergh of baileys. Ik vind het wel enigszins van belang, hoewel natuurlijk iedereen exact moet drinken wat hij / zij lekker vindt.
Klik om te vergroten...

M.a.w. De één is leuk om mee te feesten en de ander om je pik in te douwen. :rolleyes: :mrgreen:
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wat maakt t allemaal uit als het maar lekker smaakt en gezellig is. Vind ik ook zo raar mannen die afknappen op een vrouw die een shaqie rolt, hoe kortzichtig kan je wezn. Vind het maar triest als iemand zich over zulke zorgen maakt... :beer:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jij bent een man.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nou ik rook shag en heb er nooit comemntaar op gehad

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...101112131415
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."