#1
Nee idd, maar het is leuker met ghb, dan rolt ze over me tapijt enzo :P
^_^ zei:Nee idd, maar het is leuker met ghb, dan rolt ze over me tapijt enzo :P
GewoonVOL zei:Meisjes die bier drinken zijn manwijven of alto's.
Breezer is een drankje voor kleine meisjes.![]()
En wijn is..![]()


^_^ zei:Nee idd, maar het is leuker met ghb, dan rolt ze over me tapijt enzo :P
needlefreak zei:Gisterenavond bier zitten zuipen met een pracht van een meisje.![]()
![]()

needlefreak zei:Tuurlijk!![]()
![]()
Hahah.
KataStrofe zei:Kim zei:Laat die newbie's zich eens rustig houden
Ik ben ouder dan jij![]()
Dus ga ga ga![]()
Goanaut zei:Tja, een meid met een bier in de hand, zware cheque en een wijde skaterbroek ziet er nu eenmaal minder leuk uit dan een meisje op leuke pumps, niet-rokend en een glaasje coebergh of baileys. Ik vind het wel enigszins van belang, hoewel natuurlijk iedereen exact moet drinken wat hij / zij lekker vindt.


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."