Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ja normaal voor mij ook, tot ik men tenen verstuikte tegen een stoel"
"ha ik zou wel gaan ware het niet dat men kleine teen lijkt op een zwanworst xD ik heriner me men eerste goa nog in de ardennen was er pachtig mooi maar get regende die nacht zo hard dat iedereen erbij liep als verzope kippen lieve verzope kippen, maar toch"
"ik ga moet wel men combiticket nog gaan halen mijn examens stoppen gelukkig op de dag dat het begint ^^"
"mijn vriend heeft voreg jaar zeven planten in de tuin gezet gewoon elke dag water gegeven en een beetje beschermd tegen de zon niemand wilde het eerst geloven maar van alle 7 die planten is prima wiet afgekomen, echt hopen geluk hebben is soms mooi en twas ook een mooie zomer natuurlek"
"goh, hij had zeven planten staan maar hoeveel daar juist is afgekomen weet ik niet meer sorry zal het hem eens vragen ze hebben de wiet toen verkocht aan vrienden en kennissen, op een dikke maand was alles op het enige rotte was de wiet knippen, uren heb ik met een plakkerige schaar in de weer geweest xD"
"haha nja ik paf zelf niet ^^ maar geloof mij, je wordt da snel beu hoor, da geknip"
"wilt niet zeggen dat ik nooit gepaft heb en ik probeer gwn te antwoorden op de dingen waar ik iets van weet zijn ook veel harddrugs dingen waar ik totaal geen eravring mee heb"
"ik heb vaak dezelfde avond nog last van maagpijn. de dag erna soms beetje hoofdpijn, maar kan ook aan migraine liggen. waar ik altijd het meeste last van heb zijn mijn longen. dit komt wsl omdat ik mezelf half dood rook als ik coke op heb."
"nieuwsgierigheid was de grootste factor. al van kinds af aan neig ik snel naar verslavingen en bewustzijnsveranderende midellen, en sos was dat éne dat ik altijd al wou doen eerste keer was kut, slecht spul tweede keer wow O.o nooit zoiets meegemaakt daarvoor!"
"bena een jaar goa-gaand pas op men 17 jaar begonnen met hiernaartoe te gaan, wat eilek best goed is =D ik hou gwn van alles, de sfeer de mensen de muziek de drugs ook wel ja"