Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel drink je gemiddeld?

Hoeveel drink je gemiddeld?

98 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
B
Buddha CheeseLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ga zo'n 2-3 keer per week 'echt' uit normaal gezien, en dan kom ik toch al snel aan 15 pintjes. Hangt er natuurlijk af van de setting, hoe lang, met wie,...
J
JUNGLISTLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb 7-10 gestemd, omdat ik dit eigenlijk altijd combineer met wiet. Meestal overheest de stonedheid dan ook :grin: Maar als ik een avondje niet blow, of wel blow maar ook aan de pep zit, drink ik denk ik ongeveer 12 bier.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Haal sinds kort geen alcohol meer in huis!
Ga van een kratje bier p.w. zo naar de 1 à 2 p.w.

Voel me er eigenlijk best lekker onder! :grin:
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#4
Te dronken en te care om het bij te houden, maar iig meer dan 10.
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik begin de voor-avond met zo'n 6-10pintjes. In de late avond schakel ik over naar vodka-redbull en tequilla op het einde.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#6
Qocaïne zei:
Haal sinds kort geen alcohol meer in huis!
Ga van een kratje bier p.w. zo naar de 1 à 2 p.w.

Voel me er eigenlijk best lekker onder! :grin:
Klik om te vergroten...

Als ik het goed begrijp, laat je sinds kort de alcohol halen i.p.v. het zelf te halen of je drinkt buiten 's huis. En je drinkt nu 1 - 2 kratten per week en je voelt je er uiteindelijk beter bij? Koel man!
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Amateurtje zei:
Ik begin de voor-avond met zo'n 6-10pintjes. In de late avond schakel ik over naar vodka-redbull en tequilla op het einde.
Klik om te vergroten...

Dagelijks ????????
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#8
meestal meer als 10 , maar moeilijk bij te houden aangezien er een hoop verschillende dranken naar binnen gaan.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#9
glaasje of elf
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Drink alleen alcohol als ik cocaine snuif en dan raakt het overzicht compleet kwijt. Meestal een fles of 2, 3 van iets in 1 nacht.
Never again :wink:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#11
yeti zei:
Never again :wink:
Klik om te vergroten...

Tot de volgende snatz iig dan :wink:
v
verneukeratiefLid
01-01-2024, 00:00
#12
8 halve liters en een fles wijn
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#13
verneukeratief zei:
8 halve liters en een fles wijn
Klik om te vergroten...

eerst over je naam, jij hebt vast de film `simon` gezien of niet? :wink:

en per week? per dag? per uur?
v
verneukeratiefLid
01-01-2024, 00:00
#14
cropp zei:
verneukeratief zei:
8 halve liters en een fles wijn
Klik om te vergroten...

eerst over je naam, jij hebt vast de film `simon` gezien of niet? :wink:

en per week? per dag? per uur?
Klik om te vergroten...

ja wel gezien maar heeft weinig met mn naam te maken hoezo?

ehm..gemiddelde dagelijkse dosis en daar ben ik niet trots op. per uur of week valt dan uit te rekenen imo :wink:
h
heroinLid
01-01-2024, 00:00
#15
als ik me kans schoon zie...
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#16
als ik uit ga haal ik meer als 20 glazen wel ja

drink gelukkig tegenwoordig alleen nog in t weekend met n paar pilsjes tussendoor in t weekend. is wel ns anders geweest
S
ShiruLid
01-01-2024, 00:00
#17
Meestal teveel op om nog te weten hoeveel ik binnen heb in het weekend. Meestal rond de 15 exclusief de shotjes tequilla en samboeka.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nooit meer dan 4 a 5 glazen als ik uit ben, maar dan moet het wel raar lopen. Vaak ook maar 2 alcoholconsumpties, of helemaal niets (=De laatste tijd).
Ben graag helder en allert als er iemand bij de hand gaat doen. Door de alcohol ben je te traag in crisis-situaties. Stel je voor dat je een vrouw niet meer kan beschermen als ze belaagd wordt door proleten.
Mogelijke vijanden zien zelfs onbewust wanneer je teveel op hebt om je als een waardige man te weren.

Vind het meer een drug voor in een veilige, huiselijke omgeving :beer:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
yeti zei:
Nooit meer dan 4 a 5 glazen als ik uit ben, maar dan moet het wel raar lopen. Vaak ook maar 2 alcoholconsumpties, of helemaal niets (=De laatste tijd).
Ben graag helder en allert als er iemand bij de hand gaat doen. Door de alcohol ben je te traag in crisis-situaties. Stel je voor dat je een vrouw niet meer kan beschermen als ze belaagd wordt door proleten.
Mogelijke vijanden zien zelfs onbewust wanneer je teveel op hebt om je als een waardige man te weren.

Vind het meer een drug voor in een veilige, huiselijke omgeving :beer:
Klik om te vergroten...

True

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."