Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel drink je gemiddeld?

Hoeveel drink je gemiddeld?

98 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik zou het ook niet weten, en ik drink nooit alleen, ik rook meestal nog wel een joint of zo

me valt wel op dat ik de laatste tijd veel drink, meestal maar 2 of 3 glazen per dag, maar wel 5 keer per week
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gemiddeld genomen geen, dan blow ik alleen maar. Heel af en toe drink ik wel, soms maar 1 of 2 biertjes, soms doe ik het goed.
P
PinthoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gemiddeld tussen de 2 en 22?
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#4
ongetwijfeld teveel
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#5
SperSIZEboon zei:
ongetwijfeld teveel
Klik om te vergroten...

Same here! :rockband:
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#6
elke keer verschillend maar op een normale dag rond de 10 weekends weet ik niet
s
sincyLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik herinner het me meestal tot ong. 11 glazen

dan word het zwart :beer:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ligt helemaal aan mijn mood en hoe de avond is. Is het gezellig en voel ik me goed dan wordt er al gauw een glaasje meer gedronken, en dan valt het ook een stuk beter. Ik gok zo rond de 15 a 20 glazen maar niet wekelijks
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tussen de 2 en de 10...

Maar gemiddeld 2 keer per maand zo'n 5/6 glaasjes.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gemiddeld tussen de 7 en de 10 denk ik. Kom sowieso zo goed als nooit boven de 15 uit en zelden boven de 10. Ook zelden onder de 5.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik drink bijna nooit, eens in de 2 maanden, maar als ik drink, meestal 5 glaasjes
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het drankgebruik van de gemiddelde DF'er valt nog wel mee zo te zien :wink:
S
Spacemen 3Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Op vrijdag gaan we altijd bij iemand thuis zitten, en dan komen er eigenlijk sowieso wel 15 glazen aan te pas. Dan ben ik niet dronken, hoogstens lichtelijk aangeschoten (niet om stoer te doen, ben wel wat gewend en ook vrij groot gebouwd. Mij heb je bijvoorbeeld meestal al wel van het padje met een halfje X). Zaterdags ga ik vrijwel altijd uit naar een discotheek/feest/ en meestal haal ik dan zo'n 15 tot 20 muntjes, wat vrijwel alleen maar opgaat aan bier. Zondags meestal ook nog wel wat in de sportkantine, hoewel dat ook afhangt van onze uitslag en mijn gesteldheid, haha. :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik drink altijd uit de fles, dus ik heb geen idee (:
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Flameon zei:
Het drankgebruik van de gemiddelde DF'er valt nog wel mee zo te zien :wink:
Klik om te vergroten...

De gemiddelde DF'er houdt zich misschien een beetje in op het vlak van alcohol zodat ie zich de rest van de avond op andere roesmiddelen kan storten :tearsofjoy:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ligt er aan, normale avond is het een stuk of 5, maar als het een cantus is, dan een stuk of 20 en dan na de cantus nog een feestje ergens :tongueout:
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#17
7 tot 10 eenheden alcohol en dan ben je toch al aangeschoten, in combinatie met een paar joints geeft dat een goeie combo zat-stoned
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Meestal ergens tussen de 3 en 15, maar ik denk dat het gemiddelde per weekend avond als ik op een weekend avond dus alcohol drink op een stuk of.. 7-8 glazen zal liggen ver daarboven ga ik maar heel uitzonderlijk. Overigens is de tijd die daar over heen gaat, en dat geldt vooral voor de uitschieters van tegen de 15 wel van 10 pm tot zo'n 10 am, dus gewoon 12 uur lang door drinken en dan heb je veel tijd voor veel alcohol.
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#19
Flameon zei:
Het drankgebruik van de gemiddelde DF'er valt nog wel mee zo te zien :wink:
Klik om te vergroten...
Volgens mij ook wel ja! :)
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als ik goed uit ga.. mm.. 10-20 glazen wel.. Eigenlijk nooit het gevoel dat het te veel is.. Behalve een enkele keer dan maar dat komt zo goed als niet voor :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."