Ik heb gestemd op 4 tot 6 glazen. Als ik wijn heb ben ik vrij snel aangeschoten, dus heb ik niet veel nodig. Soms drink ik ook maar 3 glaasjes, dat hangt dan net af of ik lang blijf of niet.
Het is trouwens meer DAN, ipv meer ALS
#3
Over de avond wel meer dan 10 glazen.. Maar dan begin ik wel om 9 uur en dan eindigt het als de discotheek sluit. Ik moet er wel bij zeggen dat het ook komt omdat ik moeilijk maat kan houden als ik ga drinken. Ik drink al snel teveel omdat ik een beetje overmoedig word als ik drink, al let ik er de laatste tijd wel beter op.
#4
4 tot 6 glazen, precies goed voor mij. Meer vind ik niet leuk meer, merk ik de volgende dag ook best wel erg.
#5
ik zou het ook niet weten, en ik drink nooit alleen, ik rook meestal nog wel een joint of zo
me valt wel op dat ik de laatste tijd veel drink, meestal maar 2 of 3 glazen per dag, maar wel 5 keer per week
#6
Gemiddeld genomen geen, dan blow ik alleen maar. Heel af en toe drink ik wel, soms maar 1 of 2 biertjes, soms doe ik het goed.
elke keer verschillend maar op een normale dag rond de 10 weekends weet ik niet
#11
ik herinner het me meestal tot ong. 11 glazen
dan word het zwart
#12
Ligt helemaal aan mijn mood en hoe de avond is. Is het gezellig en voel ik me goed dan wordt er al gauw een glaasje meer gedronken, en dan valt het ook een stuk beter. Ik gok zo rond de 15 a 20 glazen maar niet wekelijks
#13
Tussen de 2 en de 10...
Maar gemiddeld 2 keer per maand zo'n 5/6 glaasjes.
#14
Gemiddeld tussen de 7 en de 10 denk ik. Kom sowieso zo goed als nooit boven de 15 uit en zelden boven de 10. Ook zelden onder de 5.
#15
ik drink bijna nooit, eens in de 2 maanden, maar als ik drink, meestal 5 glaasjes
#16
Het drankgebruik van de gemiddelde DF'er valt nog wel mee zo te zien
#17
Op vrijdag gaan we altijd bij iemand thuis zitten, en dan komen er eigenlijk sowieso wel 15 glazen aan te pas. Dan ben ik niet dronken, hoogstens lichtelijk aangeschoten (niet om stoer te doen, ben wel wat gewend en ook vrij groot gebouwd. Mij heb je bijvoorbeeld meestal al wel van het padje met een halfje X). Zaterdags ga ik vrijwel altijd uit naar een discotheek/feest/ en meestal haal ik dan zo'n 15 tot 20 muntjes, wat vrijwel alleen maar opgaat aan bier. Zondags meestal ook nog wel wat in de sportkantine, hoewel dat ook afhangt van onze uitslag en mijn gesteldheid, haha.
#18
Flameon zei:
Het drankgebruik van de gemiddelde DF'er valt nog wel mee zo te zien