Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"vrijdag lachgas zaterdag lachgas alcohol sigaren"
"Meestal 1 of 2 glazen bier, niet meer. Sinds ik out ben gegaan na een fles rode vodka, 4 bier en een joint (ik ben een kleine man), drink ik zeer weinig alvorens het blowen heel af en toe als ik toch geen wiet heb wil ik nog wel eens wat meer (gelijk aan 5-7 glazen?) drinken. Ik drink in ieder geval veel minder dan eerder."
"Heeft iemand ervaring met cacao? Het schijnt een effect te geven waardoor men high wordt Ik heb wel cacaopoeder maar ik zou niet weten hoeveel ik daarvan zou moeten consumeren. Of zorgt het alleen voor een licht euforisch effect Ik dacht dat er laatst iemand op het forum was die voor haar opleiding drugs had getest en dat had gefilmd, en bij de geteste drugs was ook cacao in een soort milkshake.... klinkt vaag ik weet het"
"Intoxicated zei: Misschien als je pure cacao, rechtstreek in je bloedsomloop injecteert? Klik om te vergroten... ok, moet dat in de halsslagader? :P desiyaboy zei: heb ongeveer 2 gram endorfine weggesnoven die ik in mijn gehanden kreeg geschoven en het enige effect was verstopte neusschoten, go figure Klik om te vergroten... hm dan probeer ik 20 gram Maar ik begrijp hieruit dat er niks kan gebeuren als ik die shit rook, plug, snuif, spuit of eyeball... Maar toch dat ene filmpje.... kan m niet meer vinden"
"Ik gebruikte de dextromethorfan voor de derde keer. Dit keer nam ik een dosis van acht capsules. Ik nam het in met water na het verpoederen van de bolletjes. De smaak was amper te verdragen. Het drinken ging gepaard met braakneigingen. Ik heb ongeveer anderhalf uur moeten wachten op de effecten. Eerst ben ik naar de c1000 geweest om chips te halen. Daarna ging ik met een vriendin op een bankje zitten in de stad. De eerste effecten kwamen aan. Ik keek naar straattegels, deze leken te ademen. In ruitgroepen bewogen de stenen op en neer. Ik kon het ademen ook horen, dit geluid haalde ik uit een draaiende motor. Dat begreep ik later pas. Ik was op dat moment ook een beetje suf. Ik kreeg al zittend een beetje last van spiersamentrekkingen. We liepen een eindje verder en ik merkte dat het lopen op robotachtige manier moest gebeuren. Dat voelde ook fijner voor mijzelf. Later besloten we om naar huis te gaan. De rit richting het huis van de vriendin voelde behoorlijk als aangenaam. Het was zeer chill om de volle acht kilometer te fietsen. Ik kon ook nog makkelijk praten over verschillende onderwerpen. Toen ben ik richting mijn eigen huis gereden. Dat was minder leuk. Ik reed tegen de wind in voor zon twaalf kilometer. Met dxm op is het totaal niet chill om een lange reis tegen een harde wind in te maken. De stof zorgt voor een ietwat duizelig gevoel. De eerste keer dat ik dxm gebruikte was toch heel anders ook met acht capsules. Toen was ik veel meer afwezig. Ik had ook geen zin om te praten, ik was chiller. Mijn spieren trokken ook erger samen. Ik heb wel twee keer tien minuten met een stijve kaak gezeten. Verschillende dingen waren opeens grappig, omdat ik ze niet begreep of omdat ze heel onnozel waren. De gesprekken van mijn vrienden kwamen nog allemaal binnen maar ik wilde er niet op reageren met woorden. Lopen was ook een moeilijkere zaak. Na een paar beste hijsen van een joint kon ik niet harder lopen dan tien meter per minuut. Later waren mijn stappen minder gecontroleerd. En maakte ik grote stappen met veel stop er in. Mijn reactievermogen was ook ver gedaald. Ik zat in een tuinstoel en merkte dat er een spin naast me liep op de muur. Ik moest eerst begrijpen dat ik snel weg moest met mijn spinnenfobie. Toen stond ik met een erg houterige beweging op en strompelde een paar meter verder met een raar geluid uit mijn mond. Mijn vrienden besloten om de stad in te gaan en de bakkerij bart eens te gaan plunderen. Ik heb daar nog eens een vaste kaak gekregen, zodat ik mijn broodje frikandel niet naar binnen kreeg. Ik maakte allemaal vreemde schreeuwgeluiden. Mijn vrienden hebben zich doodgelachen. Er waren daar ook Duitsers waarvan ik in eerste instantie zeker wist dat ze Nederlands spraken, maar mijn kameraad haalde me uit de waan. “Ze spreken Duits dude.” Ik heb ook tot twee keer een ander mijn fiets van het slot laten halen, want ik begreep niet meer hoe ik de handeling moest verrichten. Mijn advies: 1. neem deze drug alvorens het roken van een joint. Wacht op de eerste effecten en dan kun je best een paar hijsen nemen om je helemaal chill te voelen. 2. gebruik het op een rustige plek, ga niet het verkeer in. Het beste thuis of bij een vriend(in). Niet in een winkelcentrum oid 3. lees eerst de bijsluiter, kennelijk kan de drugs fataal zijn in combinatie met anti-depressiva Ik zal ook zeker nog eens een hogere dosis proberen, maar ik stel dat nog uit omdat het sowieso niet goed is voor de hersenen."
"Het is best wel leuk om een keer te proberen maar zorg voor een relaxete sfeer. Ik heb ook geen ervaring met hogere dosissen. Misschien is dat wel veel leuker."
"KoxBox zei: Maar als ik jouw report zo lees, kan je toch evengoed Ketamine nemen. Of ga ik hier helemaal de mist in? Klik om te vergroten... Ik zou het niet weten, want ik heb geen ervaring met ketamine"
"desiyaboy zei: Rustig aan met die cacao he. Neem eerst een slokje chocomel en kijk hoe hard het in slaat, neem pas na minimaal een uur een grotere dosis in. En OPPASSEN GEBLAZEN: Cacao = Zeer Verslavend Klik om te vergroten... Hm dat is uit de hand gelopen, het begon met een snuifje. Ik gebruik nu iedere dag zeker zes keer een spuit met ongeveer 1g opgeloste cacao. Zonder functioneer ik niet goed meer. Mijn geld raakt op, wat moet ik doen"
"desiyaboy zei: Amputatie lijkt me de enige optie, met een tandenborstel. En keep it clean man, gebruik tissues. Klik om te vergroten... ik dacht meteen aan die aflevering van happy tree friends waar Lumpy z'n verkeerde been afzaagt met een lepel Nathaniel zei: Volgens mij bedoel je deze, filmpje is helaas verwijderd. En dat gaat dus over Kanna, niet cacao. Klik om te vergroten... Ja inderdaad man, toen hadden ze ook LSA en truffels gedaan... En ik dacht ook een cacao milkshake, niet kanna.... En van kanna heb ik nooit wat gemerkt... gerookt, gesnoven en geslikt... de volgende dag kwam het allemaal uit mijn neus Maarja no cacao for me anymore"
"Ik ben laatst 2 week op vakantie geweest en heb ook die dagen niet geblowt. Toen ik weer thuis kwam meteen een pure (dinsdag), waardoor ik flipte. Hoge hartslag, zwarte vlekken in het zicht en trillende visie. De avond erna (woensdag) aantal joints gerookt, weer een hoge hartslag. Ik viel in slaap om 4 uur en werd om 7 uur wakker en het leek net of ik 2 seconden had geslapen. Donderdag alleen een paar trekjes gehad. Wel weer de hartslag maar redelijk geslapen. Vrijdag zelfde als donderdag. Zaterdagavond weer een gerookt icm stuk of 6 biertjes. Ik ging slapen rond 3 uur en werd rond 8 uur weer wakker. Het leek opnieuw op 2 seconden slaap. Nu heb ik nog steeds last van zeer hoge hartslag. Ik ben nu erg gestrest. Lijkt me niet handig om weer te gaan blowen komende tijd. Heeft iemand een idee over wat er aan de hand kan zijn, zit ik in een gevaarlijke situatie?"