Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"TrippyShit zei: Ik lees wel vaker dat je de eerste weken eraan moet wennen. Ik heb 1x anti-depressiva genomen. Weet niet meer welke het was maar was 60mg geloof ik. Was toen nog niet zo'n bewuste gebruiker was in de begin periode had toen alleen nog geblowed :P Maar iig die jongen had ze bij zich omdat hij ze slikte voor de fun. Ik en een vriend namen er 1, bij geblowed. En ik voelde me zoooooo relaxt ZWARE chillmode gewoon. Mn laatste sigaret viel op de grond en ik had gewoon geen zin om naar voren te gaan om te kijken waar hij lach zat zo lekker op dat bankje :P Haha was echt relaxt. MAARRR hoe kan dat nou als je er normaal aan moet wennen en het een tijdje duurt voor je het merk?? Of geld dat echt alleen voor de mensen die ook echt een depressie hebben?? Was hier altijd al benieuwd naar. Het was 100% niet door het blowen of een placebo effect of iets anders. Het was ECHT de anti-depresiva. Klik om te vergroten... Vandaag heb ik mijn 2e dag ingenomen maar ik voel me ook zo raar, ik lijk wel gewoon leip van de xtc :P en heb ook erg grote pupillen 2dagen en vanavond xtc moet toch wel kunnen?"
"Goedendag dan laatst zijn we aan een wietje gekomen, dat zo goed is dat niet normaal kan zijn. we hebben 1 joint gerookt met z'n 4en en we waren gewoon uren erg van de kaart. verschrikkelijk warm van binnen en verdoofd van top tot teen. volgende dagen zere buik. nu is mijn vraag komt het vaak voor dat ze heroïne door de wiet doen om het aantrekkelijker te maken? is het roken van heroïne in een jointje een relatieve manier van gebruik?"
"voor alle duidelijkheid het komt niet uit de coffeeshop gwoon van een dealer, je koopt 20 euro je krijgt ongeveer 15 euro wiet en als je t zakje opendoet komt er een sterke citroen geur uit en zitte witte korrels aan t zakje en op de toppen. en dan nog iemand die denkt dat dit normale wiet is ? ik blow al paar jaar en heb nog nooit zo'n wietje gerookt dat zelfs verdoofd."
"Geweldig topic"
"Drink alle bier, bier = bier :P waarom maak je een topic over ''vies bier ''?"
"Er zijn er heel wat Probeer dit ook eens: http://www.last.fm/music/Brakeless+Trai ... less+Train peace"
"whehe ja gelukkig heb ik die tijd ook gehad :P een week lang wakker was toch wel een traditie in de vakantie's :P"
"Re: Chandis zei: Bal0n zei: Ja, dat kan. Weinig aan te doen, minder snuiven misschien? Of vroeger . Klik om te vergroten... Ik had het niet gesnoven. Gewoon wat in een vruchtensapje gedaan, maar misschien toch teveel. Het was wel goede kwaliteit. Ik neem aan dat het na het weekend wel weer over is allemaal. Maar ik voel me echt heel raar nou. Alsof ik een paar dagen niets heb gegeten en ik helemaal slap ben en trillerig. Klik om te vergroten... ja man dat heb ik nu ook :P"
"DrogeHoestCapsule zei: een beetje het effect alsof je iets van 5 biertjes op had alleen dan kon ik veel beter met me gedachte erbij blijven Klik om te vergroten..."
"Toen je zei dat je het dagboek wou uitwerken tot een echt boek. Deed het me denken aan deze film http://www.moviemeter.nl/film/2920 gebaseerd op het boek van Jim Carroll die een boek schreef over zijn eigen leven. Misschien intressant om keer te kijken. peace"