Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"who the fuck is alex grey? En waarom noem je het een probleem als het je niet stoort, je voelt dat je volwassener geworden bent en je meer nadenkt over de dingen des levens? Als dat een probleem is dan zou ik graag veel problemen hebben. Had ook wel dat mijn LSD-trip mij de dagen, weken en maanden erna heel anders liet nadenken over mijn leven maar maak je geen illusies, binnen een paar weken (hooguit maanden) is het "back to the same old crap""
"Mja als ge het alleen neemt raad ik u aan om vooraf goed voor te bereiden en u goed in u hoofd te prenten dat het binnen max 8u allemaal voorbij is. Raad toch aan om het te doen met iemand die je goed kent, maar je bent 23 en als je nog niet zoveel geëxperimenteerd heb zal je mentaal wel redelijk sterk zijn"
"Als ze "aan de vroege kant" al 3 irish coffee's binnen klokt dan gaat het inderdaad zeer slecht met haar drinkgedrag, probleem is dat alcoholisten zeer moeilijk kunnen toegeven dat ze problemen hebben. Er moet een manier zijn om haar "echt" te confronteren met haar gedrag onder invloed van alcohol, probleem is dat ze hoogstwaarschijnlijk elke dag in contact komt met mensen die ook spertelzat zijn en haar eigen gedrag dan ook niet zo opvalt. Veel sterkte, ik hoop dat jij haar van alcohol af kan helpen want dit drink- en feesttempo is niet te houden zonder ernstige bijkomende problemen."
"Als ik naar mezelf kijk sowieso cannabis"
"Sowieso slaap je na 2 weken niet blowen veel beter dan dat je ooit stoned geslapen hebt, uiteraard op voorwaarde dat je de wiet niet gewoon vervangt door iets anders."
"Als je slechts 40kg weegt zal een halve portie vd smartshop idd wel genoeg zijn ik moet de mening van diegenen voor mij echt volgen : let op jouw leeftijd op met paddo's, neem ze liefst niet en als je ze toch neemt maak dat het op een veilige plaats gebeurt en dat de middelen om je nuchter te krijgen aanwezig zijn (vit. C, red bull en ongelooflijk veel suiker) niemand wil op zn 14 een paddo-trip nog 5u fzo uitstuiken, echt nie, das een ervaring die u gans u leven zal achtervolgen"
"Re: wat luister je wanneer je boos ben ? Eminem maar limp bizkit - break stuff leg ek nu ook wel regelmatig op, ben nog altijd aan het twijfelen om te gaan kijken op werchter, gewoon voor eens volledig los te gaan op de klassiekers"
"Doe normaal, politie in België is op alle festivals heel laks als het over drugs (en dan zeker wiet) gaat. Er is wel wat controle voor diegene die met de auto komen maar normaal ondervind je hier geen last van, neem de main route Voor minderjarigen zijn ze wel iets minder laks, heb al ondervonden dat die op festivals harder geviseerd worden ivm drugsbezit"
"Op alle dnb feestjes zie ik er genoeg trippen of strak staan, alleen zijn de echte dnb feestjes beetje verdwenen en is het meestal 1 zaal dnb/jungle/dub en daarnaast nog een andere zaal met bv. breakcore of goa. En op alle stuikfeestjes wordt er binnen geblowd, ik vraag bij deze aan alle smokers om niet naar buiten te gaan met uw joint op een feestje maar die gewoon lekker binnen op te roken! Als je daadwerkelijk van DnB houd,. luister je niet naar Pendulum maar naar Evol Intent, Dieselboy, Heist, etc. Pendulum is voor pussies. Klik om te vergroten... de pr0 komt ff zeggen waar iedereen naar moet luisteren Btw Ik ben ook vóór pussies"
"i've got cocaine running around my brain"