Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Idd! Voor mij is coke een drug die je moet leren gebruiken..In't begin misbruik je ze en op termijn slaan de meeste mensen linksaf: highway to hell Ik heb ondertussen een rechtse bocht gemaakt: gecontroleerd gebruik Voor zover je daar bij coke van kunt spreken natuurlijk.."
"Deranged, ik snap de moraal van je verhaal en die klopt: coke is veel te duur voor wat het is én is daarenboven superverslavend. Wie coke snuift heeft bloed (lett & fig) aan zijn neus hangen..true. Wat ik minder apprecieer is de toon van je bericht: sinistere figuren, Arabieren, arbeidsplaats waar je wordt afgezeikt,..ik vind het een onnodige, onjuiste veralgemening. Ik weet niet wat je gebruikt en dat laat me ook koud. Maar laat iedereen nou eens voor zichzelf beslissen met welke drug hij zich het best voelt..voor zover men zich goed kan voelen bij een drug natuurlijk. Een druggebruiker is niet in zijn recht om moraliserende preekjes rond drugs te formuleren. Zéker niet wanneer de ondertoon eerder bitterheid dan objectiviteit suggereert."
"Die vergelijking gaat totaal niet op Goedpraten of niet; ik vind het kortzichtig om te zeggen dat pep véél beter is..maar ieder zijn mening."
"Deranged zei: En laat dat nou net een wel heel moeilijke opgave zijn in deze. Klik om te vergroten... Goed praten onder drugs of iets goedpraten mbt drugs?"
"De acceptabiliteit van cokegebruik hangt volledig af van de gebruiksomstandigheden. Coke leidt evenwel vaker tot misbruik; maar daarom zeggen dat het minder acceptabel is vind ik onjuist."
"Coke. Afkick van speed ervaar ik veel intenser terwijl ik mij er tijdens de werking fucking nuchter op voel. Is voor mij niet de bedoeling van een drug.."
"Dat valt helemaal niet relatief mee Het lijkt misschien niet zo indrukwekkend veel; maar het is de frequentie en niet de hoeveelheid die hier van belang is. Als je 7/7 elke dag gaat snuiven is de kans op een verslaving ZEER groot."
"Ik moet toegeven dat ik ook graag autorij onder de coke; maar als het niet moet waag ik me er niet meer aan want je bent inderdaad niet zó helder dan je wel denkt."
"Lees het topic 'Cocaine, craving en een mogelijke uitweg' van Yeti eens door. Het is nog beter dat de persoon in kwestie het doorneemt; ik heb er alleszins heel veel aan."
"Exceptional Insight zei: Behalve praten en socializen is er niets dat ik móét doen. Klik om te vergroten... Enkele jaren terug paar keer gedaan en praten en socializen was ook het enige waar ik aan dacht."