Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"3 glazen vodka 37,5% ben ik wel aardig droeeenken"
"funkmaus zei: Ik heb zelf Asperger en bij mij hebben de trips me juist geholpen. Ik heb nog geen LSD geprobeerd maar wil dat wel heel graag, ik kan alleen geen dealer vinden die iets anders als coke en xtc verkoopt hier in groningen. Maar dat is iets heel anders. Ik heb een beetje ervaring met paddo's, vier trips gehad, ik weet dat het een totaal andere drug is maar ik neem aan dat de filosofische werking van paddo's wel in de buurt komt van die van LSD. Tijdens een paddo trip heb ik het gevoel alsof ik twee inzichten in situaties heb, de Autistische ik en de niet autistische ik. Voorbeeld, ik keek tijdens een paddo trip naar een aflevering van That's 70's, en in die aflevering kondigde de zoon ( Eric ) plotseling aan dat hij een jaar naar Afrika wou gaan als leraar. Zijn moeder werd natuurlijk woedend en emotioneel, alleen ik als autist had het opgevat als "Ze is boos op Eric omdat dat hij haar planning over hoop haalt en ze wilt niet dat hij weg gaat." Maar tijdens de trip bedacht ik me in1x "Ze is VERDRIETIG en voelt zich in de steek gelaten door haar zoon" Het lijkt misschien een beetje suf, maar ik had nooit echt de emotie verdriet met die scene in verband gebracht. Maar tijdens een paddo trip zie ik dat dus wel. Paddo's hielpen me iig om bewuster te worden van mijn acties, en het liet me ook duidelijker zien hoe ongelovelijk anders ik wel niet ben vergeleken met een "normaal" persoon. Het heeft met wel een beetje depressief gemaakt voor een dag of twee, maar het is gewoon de waarheid, en ik leer er van Het kan ook zijn dat een andere autist bij zo'n openbaring juist veel zelfvertrouwen krijgt en zich geweldig voelt. Ik voelde me gewoon genaaid, dat ik dat soort overduidelijke dingen niet eerder zag. Dat is het kutte van autisme, je merkt er zelf niks van, ik merk niet van mezelf wat ik fout doe, het enige wat ik echt merk is de hoeveelheid moeite die ik heb met goede sociale contacten op bouwen. Het was iig een Eye Opener voor mij! Ben veel zelf bewuster van mijn autistische gedrag geworden Maar wederom, dat verschilt per persoon. Een hevige autist zou ik niet aan raden om te trippen omdat zij misschien veel meer moeite zullen hebben met hun emoties onder controle te houden. Maar licht autisten zoals ik, waarom niet? Het is geen ziekte, we zijn gewoon anders ingesteld Klik om te vergroten... Ik ben zelf ook autistisch en ik heb het ook hetzelfde als jou dat je echt anders tegen het leven aan gaat kijken en alles realistischer beleeft. Voor mij is paddo's echt een goed doener!"
"Vrije Geest zei: Kan ie nog beter gewoon in een boom gaan zitten :P Maar 't 'lijkt mij dus echt geen goed idee, vast zitten tijdens je trip...ik weet niet hoe dat op lsd zou zijn... Maar op paddo's lijkt me dat echt nie leuk, dan wil ik vrijheid Ga met z'n 2en door 't bos rennen, kijk naar al die pracht om je heen, raak 't aan en voel de natuur! Klik om te vergroten... hippie ;P"
"27 mei is het besluit..."
"Het staat nog niet vast dat de paddo's verboden worden, maar op 27 mei horen jullie het."
"hey ik heb een vraagje ^^ ik vroeg me af of het schadelijk is om 3 keer paddos te eten in 2 a 3 maanden?"
"eergisteren was ik aan het trippen op paddos en toen kon ik heel moeilijk ademen en een druk op mn borstkas is dat normaal?"
"toen hun het raam uitsprongen wou jij er toen achteraan? xD"
"Lake zei: Alcohol Nicotine Hasj Wiet Poppers XTC MDMA poeder Speed GHB+GBL Paddo's Benzo's (temazepam) LSA 2cb LSD BZP+TFMPP MDMA kristallen Ketamine Coke Dextro-amfetamine 4-FMP 2ce DMT met hierbij de kanttekening dat mn pogingen DMT niet helemaal geslaagd waren en dat ik binnenkort nog een poging wil doen. Klik om te vergroten... dat is een aardig lijste"
"wat zie je als je Hawaiian paddos op heb ? kom je in een andere omgevin of is het het zelfde als mexicaanse dat kleuren feller worden enzo ?"