Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"jah gister avond was me eerste :P (5 mei) .. na ik had een kwartje genome van een dolfijn de dag daarvoor... voelde ik niks van. Maar gister nam ik een halve van zogenaamd Roze sterretjes.. nou ik denk dat ik zo elke dag van me leve wil leven ... het is echt fantantisch zal kort vertelle hoe ik m meemaakte:P me vriende zeide van te voren, niet gaan overdrijven,,.. en neem elke keer een slokje water als je hem hard space,.. nou ik deed dat dus.. het was bijzonder.. leek net of er helium in me bene zate gespote.. en ik was echt vet blij... ik wou om de paar minute een groepsknuffel, en ik vond iedereen me beste vriend :P mja ik ging dus: doen alsof ik een slang was tege n opgezette papagaai praten tege mieren praten gras eten elk voorwerp strelen en zegge tege et voorwerp: jij bent zoo mooi.. wauww vanochtend op me werk ging ik ook ff me collega omhelze, en de Tv's en de kasten... de vloer.. alles.. maar nu isset avond en voel ik alleen lichte pijn in me hoofd xD"
"Ik heb nu bijna 3 weken niet gebruikt, maarja omdat ik pas ben begonnen denk ik er nog wel veel aan, eigenlijk wel te veel, ik ben veel aan het vergelijken met realiteit, en onder invloed.. maar ik wil niet vergelijken, maar kan er niks aan doen. ik merk ook dat ik van de kleinste dingetjes echt kut kan voelen, en nja, ik lach echt altijd om alles, maar laatste paar dagen vind ik niks meer echt om te lachen... Wat zou hier de rede van kunnen zijn?"
"je heb helemaal gelijk ik eet ook nooit echt gezond, nja daar komt et door :P ik ga ook echt een lange tijd niet meer te doen, nja en er is wat gebeurt ja beetje ruzie.. en heel veel gitaar werk van me kwijt... achja, ik voel me nu al weer helemaal normaal, ben nu wel gezond bezig,.. maar bedankt"
"Zijn er hier mensen die aan muziek doen? die gitaar spele, of rappen of mense die beatboxen? nou als je er behoefte aan heb, moet je daar echt aan beginne, als je eenmaal goed kan beatboxen, en je gebruikt, gaat het echt super super snel , en alles gaat goed, en je kan echt alles maken wat je wil, zelfde met rap en gitaar ( wat ik dus doe) echt een aanrader, want je mede mensen die voele ook je muziek en je word vet gewaardeerd, het is fantastisch! wat zijn jullie ervaringen met muziek maken ?"
"wauw, leuk om te horen.. maar zijn jullie ook Beter onder invloed?"
"nja ik ga et binnekort zelf proberen met me gitaar, ik heb laatst wel me beatbox opgenome.. toen ik et terug luisterde dacht ik dat et een pro was, mja denk dat het dan ook aan me spiere van me mond ligt is namelijk wat losser met gebruiik"
"een kennis moest optreden in bobs, had ie gewoon een paar in ze gitaar gedaan tjah als je lang haar heb kan je et op je hoofd plakke :P .. een paar in je neus mischien.. Kom opeens met een idee !! je leegt een paar sigaretten, en douw ze gewoon daarin, of gewoon in je pakkie zelf. hihi"
"Aantal vriende van me gaan af en toe een week lang nachie door, en hun energie hale ze uit de pilletjes,.. ik wil het binnekort ook gaan doen, maar wat denke jullie wat er allemaal fout kan gaan met je lichaam na die week? late we zegge 2 pils per dag slikke een week lang..."
"2 flessies aangeschote, bij de 6 bier ben ik goed dronken... mja bij mij isset meestal goldstrike (50%), een halve fles komt ook goed aan"
"Tokkels , Chewies"