Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb gehoord dat de camping plaats redelijk ver weg van de podia liggen, wordt alleen gechecked in het gebied waar de podia zijn of ook bij de camping?"
"nee"
"Ligt eraan hoe snel ik drink, maar van 21:00-24:00 3 liter drinken en ben redelijk aangeschoten"
"Nee, paar biertjes erbij is heerlijk...wel jammer dat sommige mensen er minder goed mee om kunnen gaan."
"Als ik aan 1 stuk door drink ben ik na 5-7 halve liters wel dronken. Maar meestal stop ik gewoon na 4 omdat ik anders er niet meer bij kan blowen, en dat zou spijtig zijn ."
"1. Sekse: q mannelijk 2. Je leeftijd : q 17 3. Drink je wel eens alcohol? q ja 4. Zo ja, hoe vaak drink je alcohol? q . 1-3 keer (meestal dichter bij de 1) en in de vakantie... 5. Welke soort van de hieronder genoemde drink je? q Bier (heel soms sterke drank, maar vind ik minder lekker) 6. Hoeveel glazen drink je per keer? q meestal 1-3 soms stuk of 10-18 (op feesten waar je geen andere drugs hebt :P) 7. Waarom drink je wel of juist geen alcohol? q Ik vind het lekker. En soms is het wel leuk om een beetje aangeschoten te worden. 8. Drinken je ouders alcohol? q Ja, moe drinkt wijn, pa allebei welleens 9. Kan je zonder alcohol leven? q Ja, maar waarom? 10. word je over alcohol, zo ja waar heb je voorlichting gekregen? q ja op school, maar die voorlichting is zo eenzijdig en slecht... leer meer uit ervaring"
"acidboy zei: Euhm jongens.... z'n PWS moest al ongeveer 10 maanden geleden af zijn.... Maar keep up the good work. Klik om te vergroten... Ik laat graag weten hoe ik met drank omga"
"Ik heb het geprobeerd met een halfje (50ug) was me eerste keer LSD, ik bakte echt helemaal niets van het spel. :P (online shooter)"
"Bedoelde te TS niet meer iets als schadelijk voor de hersenen zoals Alcohol?"
"Tabak (geen gewoonte, gem 1 sjekkie de week denk ik) Hasj/wiet (eerst elke week meerdere keren (3-6 dagen p/w) nu helemaal niet meer voorlopig Biiiiiiier (bijna nooit veel) Andere sterkere dranken Lachgas DXM (10daro retard pillah waar ik eigenlijk niets van heb gemerkt dus teld niet echt mee) XTC LSD 2C-B Ketamine Pep Alle hard drugs eenmalig (ketamine en pep zullen waarschijnlijk ook bij die ene keer blijven) Verder lijkt het me leuk om nog een keer hogere dosis LSD te doen (had de vorige keer 50ug, de volgende keer dan 100 ofz, evt wel opbouwen tot 200ug lijkt me leuk) en mescaline (maar dan zonder een hele cactus op te vreten )"