Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel voor je dronken ben?

Hoeveel voor je dronken ben?

395 antwoorden
143 weergaven
18-5-2026
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#1
Flameon zei:
Xeloc zei:
cropp zei:
ieder een eigen kratje dus dat zijn er 12 voor we gaan.
Klik om te vergroten...

Bavaria :kots:
Klik om te vergroten...


Jezus crob ... 25 glazen om in te drinken!
Klik om te vergroten...
Een flesje is 33cl, een vaasje ook.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
cropp zei:
Flameon zei:
Xeloc zei:
Bavaria :kots:
Klik om te vergroten...


Jezus crob ... 25 glazen om in te drinken!
Klik om te vergroten...
Een flesje is 33cl, een vaasje ook.
Klik om te vergroten...

Vaasje/amsterdammer hoort 25cl te zijn
C
Casplantje.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Afgelopen zaterdag was ik met 14 wodka aardig op weg. Godsamme, dit was de eerste keer sinds jaren dat ik weer eens dronken was.
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik drink wijn, het hangt natuurlijk van mijn dag af, hoe lang ik wakker ben, wat voor bodem ik heb etc, jeweetzelf.. Normaal gesproken met 4 glazen kom ik wat losser en met 6 glazen wijn ben ik vaak niet vervelend aangeschoten. Dat is vaak voor mij ook wel genoeg. Met zo'n 12 ben ik dronken denk ik? Ben denk ik nog geeneens 1 x per jaar dronken ofzo, en mocht het nou toch zo uit komen tel ik het niet hoor.. :grin:
S
SjaakTLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ligt aan hoeveel ik geslapen heb, of ik de dag ervoor gedronken heb, etc.
Meestal na 13-14 biertjes ben ik toch aardig op weg, maar ik word alleen dronken tijdens speciale gelegenheden, dus maar zo'n 5-6x per jaar.
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik voel hem met de avond sneller hangen :confused: !
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#7
:flushed:
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb geen idee hoeveel ik precies nodig heb om zat te worden...
maar ongeveer een halve fles sterke drank moet genoeg zijn.
K
KataStrofeLid
01-01-2024, 00:00
#9
@Metaalkonijn: Wat is de Whiskey-Challenge? :)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik tel nooit, maar dan heb ik hem idd wel hangen. Ver van aangeschoten af in iedergeval :wink:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#11
litertje jenever gemixed met bitter lemon :wink:
G
GelegenheidsgebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het onderwerp zegt het al..

Hoeveel moet jij drinken voor je dronken ben?
Het ligt er natuurlijk ook aan hoelang je erover doet maar laten we aannemen dat de pauzes tussen elk(e) glas/fles betrekkelijk kort zijn hehe :beer:

Ik drink zelf meestal sterke drank dus dat wil wel vlotten (ik bedoel nu dus niet als je uitgaat maar over het algemeen), en na een halve liter rum (37.5%) ben k meestal wel echt dronken...

Ik heb 1 x toen ik mn grenzen nog niet kende in 3 teugen een halve liter opgedronken en toen wist ik niet meer wat ik deed dus daar heb ik wel van geleerd, maar verdeeld over een paar uurtjes (2/3) voel ik hem wel behoorlijk zitten.

Met bier weet ik het niet.. ik heb nog nooit genoeg bier om om dronken van te worden.
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#13
na een halve liter sterke drank ben ik ook wel dronken :beer:
na een liter komt alles er weer uit :( :kots: ...
G
GalaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Van bier ga ik kotsen voordat ik dronken ben dus daar word ik nooit bezopen van.
Echt dronken ben ik ook wel na 'n halve liter sterke drank.
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#15
maar met sterke drank besef ik niet meer dat ik te veel op heb...
eens ik echt zat ben van sterke drank, dan blijf ik (zonder het echt te beseffen) maar door drinken tot alles eruit komt :(
dus voor mij geen sterke drank meer, ik hou het wel bij bier
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#16
ben veel te rap zat
hoeveel weet ik nu juist ma kan der toch nie goed tegen
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#17
De laatste tijd echt heel snel :)

Gisteren was ik misschien nog net niet dronken, maar ik had steeds het gevoel in mijn stoel GEDRUKT te worden... Echt erg en wou toen alleen maar slapen...

Had nog geen 8 flesjes bier op :openmouth:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#18
SpacingBen zei:
De laatste tijd echt heel snel :)

Gisteren was ik misschien nog net niet dronken, maar ik had steeds het gevoel in mijn stoel GEDRUKT te worden... Echt erg en wou toen alleen maar slapen...

Had nog geen 8 flesjes bier op :openmouth:
Klik om te vergroten...
dan ben ik al goed aangeschoten :) :) :)
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#19
ja van 8 voel ik het ook wel :grin:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik drink me nooit dronken.. :P aangezien ik dan niet meer instaat ben op mezelf te letten en dus een groot gevaar ben voor mijn medemens :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1112131415...20
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."