Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Caatje, volgens mij bedoel jij Partymonster, leuke film trouwens, beeeetje vaag maar wel cool........"
"Juicyfruit (wiet) (willie's h'lem) Superskunk(wiet) (happy's Lisse) Primero/primera en superpollum (willie's hlem)(hasj)"
"caatje BerichtGeplaatst: 03 Mei 2006 21:35 Onderwerp: Dags schreef: Juicyfruit (wiet) (willie's h'lem) Superskunk(wiet) (happy's Lisse) Primero/primera en superpollum (willie's hlem)(hasj) ben zaterdag bij happy's geweest en had voor een vriendin top ten (als ik me goed herinner) en vond er erg weinig aan. Klik om te vergroten... Jah de happy's is een redelijk dure en formele shop en ze pakken hun hasj in in folie(doh!!!), maar superskunk daar is zow chill, 5 euro per gram(goedkoopste wat ze hebbe volgens mij), echt NIET scherp, vet zoet en ik neem het als ik wat lichtere wiet wil....."
"lang geen NLX gerookt, maar kweet wel dat ik het toen heeeel chill vond."
"Vanavond dus voor het eerst hasjmelk gemaakt. 0.8 gram met ze 4en. TIEFUS!!!!!!!!!!!!!!WHAT IS DAT ONGELOFELIJK RANZIG! Niet te kort, ik(en de anderen nog meer) hebben echt ons best moeten doen om het weg te krijgen. Smaakt naar verrotte vloeibare bloemkool . Maarja, dit was duidelijk te weinig. Ik ben nog best stoned geworden, maar meer ook niet. 2 van die andere gaste voelde heel kort een beetje en die laatste zei dat hij niks voelde, ik reageer er dus duidelijk wel sterker op. Ga het ech wel nog een keer doen, maar dan met chocomel met koffielikeur ofzo en veel meer hasj."
"^ what he says"
"@ Spacingben jah dat heb ik dus dit keer niet. Ook wordt ik telkens weer met me neus op de feiten gedrukt als ik vrienden zie die stoned zijn, dus dat maakt het ook weer makkelijker. Ik denk trouwens dat als ik geen relatie zou hebben het allemaal wel moeilijker zou zijn. Ik zie nu zeg maar ook me vriendin "vrolijker" worden omdat ik dus een toffer vriendje ben en das voor mij ook weer chiller."
"yep en drie vrouwen een geweldig dansje(K3?) maareh jah zeker, het is in ieder geval iemand extra om het voor te doen wat de motivatie natuurlijk alleen maar ten goede komt"
"volgens de Elsevier was PP de wietsoort met de meeste THC die werd verkocht tussen 2002-2004"
"Katie Melua - Spider's web QOTSA - do it again"