#1
Ik drink eigelijk alleen bier.. die sterke drank vind ik goor :P
(komt misschien doordat ik eens een hele fles pisang ambon heb leeggedronken en dat smaakt CHEMISCH)
Maargoed, om echt dronken te worden moet ik wel 12 bier in me mik gooien... ben er een beetje immuun voor geworden, alhoewel ik de laatste maand niet meer zo extreem heb gedaan dus misschien is het nu rond de 8 tot 10 ofzo
(komt misschien doordat ik eens een hele fles pisang ambon heb leeggedronken en dat smaakt CHEMISCH)
Maargoed, om echt dronken te worden moet ik wel 12 bier in me mik gooien... ben er een beetje immuun voor geworden, alhoewel ik de laatste maand niet meer zo extreem heb gedaan dus misschien is het nu rond de 8 tot 10 ofzo
