Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel voor je dronken ben?

Hoeveel voor je dronken ben?

395 antwoorden
128 weergaven
18-5-2026
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik drink eigelijk alleen bier.. die sterke drank vind ik goor :P
(komt misschien doordat ik eens een hele fles pisang ambon heb leeggedronken en dat smaakt CHEMISCH)

Maargoed, om echt dronken te worden moet ik wel 12 bier in me mik gooien... ben er een beetje immuun voor geworden, alhoewel ik de laatste maand niet meer zo extreem heb gedaan dus misschien is het nu rond de 8 tot 10 ofzo
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#2
aangeschoten
4 glazen wijn
x aantal glazen bier dat drink ik nooit.

drank die zoet is ongeveer 3 glazen

shotjes meestal na 1 of 2 al

sterke alcohol houdnedne dranken ook vrij snel
D
Don CasanovaLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik vind alohol bullshit, je stinkt ervan, het is zuur, (soms zogenaamd zoet) je wordt dronken en lomp.. en daarna komt de kater vaker
T
TommetjahLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nezir zei:
ik vind alohol bullshit, je stinkt ervan, het is zuur, (soms zogenaamd zoet) je wordt dronken en lomp.. en daarna komt de kater vaker
Klik om te vergroten...

kater heb ik ook nooit, misschien wel als ik écht dronken ben geweest de vorige avond
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Na gisteravond, en vooral vanmorgen *bonk bonk bonk bonk bonk* zou ik zeggen dat ik na ongeveer 2,5 liter bier toch best wel dronken ben.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ook zoiets, eens ik aan de 10 pinten zit ben ik goed op weg
als ik over de 15 zit dan ben ik meestal in een goede zeverbui :)
D
Denhaagg_15Lid
01-01-2024, 00:00
#7
whaha nie schrikke ik had verlede week KANON bier (11.6%) en ik had 3 flesjes op en die waren me heeeeeeeeeeel zwaar gevallen.. ben zelfs over me nek gegaan...

Ik kan gewoon niet tegen drank! :beer:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik drink nooit, na 4 bier begin ik al wat te voelen :P of dat nou een nadeel is :confused:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
na een 6-pack met wat jointjes voel ik me wel gezellig, vanaf daar wordt het blijft het zeker nog wel een tijdje leuk, maar na 15 - 20 bier is het dan toch wel gedaan.

Oja, en Lambrusco!
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nee :mrgreen:

Halve liters boven alles. Eigenlijk is bier kut, maar om mysterieuze redenen beweert iedereen (including me) het tegendeel. :P
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bier is lelijk.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#12
MetaalKonijn zei:
Nee :mrgreen:

Halve liters boven alles. Eigenlijk is bier kut, maar om mysterieuze redenen beweert iedereen (including me) het tegendeel. :P
Klik om te vergroten...

bier kut?
WAT DOE JE NOU?!
voort eerst dat ik het níét met je eens ben :wink:
D
Denhaagg_15Lid
01-01-2024, 00:00
#13
mwaa geef mij maah echte alcohol inplaats van bier... ik ga te snel kotsen van bier (niet goed nee)
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#14
laatste tijd gaat er wel een bottel gin in per nacht. dan zit het wel goed. ik heb mijn overstap naar sterke drank nog niet beklaagd. veel actiever dan van bier bv
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#15
flash kieke zei:
Elektronik_dynamite zei:
wat ben ik jaloers op de mensen die weinig nodig zijn :(
het wil mij vanavond maar niet lukken :confused:
na meer dan een halfe fles goldstrike nog niet dronken
Klik om te vergroten...

:openmouth:
Dan ben ik K.O. :smoke:
Klik om te vergroten...

hehe, ik zeker ook K.O. na hele fles op..
Bij rode en/of witte wijn, moet ik wel meer dan 3 flessen inzuipen.
Enne, bier is niks..na elke 3 biertjes moet ik weer naar WC, bah...

Lekkerste voor mij, is een goede wiet en 1 flesje goede wijntje, heerlijk. :hearteyes:
s
spliffsnatcherLid
01-01-2024, 00:00
#16
Bier:

in nederland: aangeschoten na 10, dronken na 16
in belgie: aangeschoten na 5, dronken na 10

Sterke:
flesje whisky, rum of cognac: halve fles aangeschoten, hele fles dronken


APART GEVAL

TEQUILA: wat een heerlijke drank, na 5 triptequilas begin ik dubbel te zien. Na eenfles kan je mij afvoeren denk ik :)
s
sugarbellysoundsystemLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik kan qua bier wel een pak verzetten.

aangeschoten na 8 dronken na nen bak (24)

sterke drank is uit den boze na een alchoholintoxicatie van een fles whisky op 14 jarige leeftijd
D
Denhaagg_15Lid
01-01-2024, 00:00
#18
ik ben veel te snel bezopen is niet normaal joi
d
dingoLid
01-01-2024, 00:00
#19
BillyBilo zei:
dingo zei:
na 6 Gin-Tonics wordt alles wel veel leuker :grin:
Klik om te vergroten...

Jij drinkt het goede spul.
Klik om te vergroten...

:beer: :mrgreen:
K
KataStrofeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als ik in halve liters reken, ben ik na de 4e oid aangeschoten, echter pas na ongeveer de 10e een beetje dronken aant worden (ik reken mezelf droknen vanaf het punt dat ik geen evenwicht meer heb :P)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...20
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."