Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik nam vorige week woensdag om half 10 's ochtends een flinke slok vodka, voelde me kut en had er zin in. toen ik daar 's avonds over na dacht schrok ik ook wel een beetje .."
"klein beetje speed en wat caffeine (koffie) het beetje speed is om m'n kop bij de studie te kunnen houden."
"net 1 week 16, zat met m'n team op terras, en zat bij jongens in het team van rond de 20 die stevig door zopen. toen kon ik na 3 liter bier nog net naar huis fietsen en daar de wc stevig onder gekotst."
"doe nooit zo moeilijk over het merk van het bier .. drink meestal gewoon wat er staat vind hertog jan altijd wel erg lekker als ik thuis ben. en van de tap drink ik alles wel weg op m'n werk hebben we brand van de tap, vond ik in het begin wel wennen maar vind het nu heerlijk"
"spacekonijn zei: heb ook erg last dat ik echt gewoon bepaalde uren niet meer kan herrineren als ik veel zuip. Klik om te vergroten... ik heb ook wel is blackouts idd maar heeft ieder1 wel is denk ik .. als je goed zat bent heb je dat wel is.."
"hahaha mooie verhalen"
"dallandra zei: SpacingBen zei: mja, ontopic: XTC elke week tsja, zo snel mogelijk mee stoppen als je dat kan En offtopic ben ik even vergeten waar het over ging dus laat ik even zoals het is Klik om te vergroten... ontopic?? dit topic ging over bier ! Klik om te vergroten... ja z'n ontopic verhaal was behoorlijk offtopic"
"MetaalKonijn zei: Solidius zei: MetaalKonijn zei: ____________ _________ _________________// Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... en ik ook ... speed dus."
"alcohol, en ga neem straks misschien nog een lijntje pep."
"mijn vader drinkt ook nooit, moeder ook gelegenheids drinker. 2 broers waarvan 1 ook niet drinkt en 1 broer af en toe ff een biertje. en ik ... tsja .... 18x gekotst van drank (ja ben het na een tijdje maar gaan tellen..!)"