#1
Effe geleden was ik stront zat van 4shotjes van 30procent,dus is het voor mij goedkoper dan andere. 



Vind je het heel gek? Die zooi is gruwelijk..BobG zei:Vrijdag was ik van de kaart na 5 shotjes tequila.

Elektronik_dynamite zei:wat ben ik jaloers op de mensen die weinig nodig zijn
het wil mij vanavond maar niet lukken
na meer dan een halfe fles goldstrike nog niet dronken

ik begin nu toch wel een beetje dronken te worden :Pflash kieke zei:Elektronik_dynamite zei:wat ben ik jaloers op de mensen die weinig nodig zijn
het wil mij vanavond maar niet lukken
na meer dan een halfe fles goldstrike nog niet dronken
Dan ben ik K.O.![]()

ja inmiddels wel zo goed als :PMetaalKonijn zei:De fles is zowat al op dus?![]()
Je moet dan maar controle leren krijgen over de drug en niet de controle laten overnemenSpacingBen zei:stomme alcohol... Alcohol leid bij mij altijd tot overmatig drank (ja en vooral ook drugs gebruik...)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."