Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel voor je dronken ben?

Hoeveel voor je dronken ben?

395 antwoorden
123 weergaven
18-5-2026
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Effe geleden was ik stront zat van 4shotjes van 30procent,dus is het voor mij goedkoper dan andere. :smoke:
t
takedown84Lid
01-01-2024, 00:00
#2
16 pintjes dees weekend, mr was wel heel ver weg

p.s. was op 5 uur :)
I
IzxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ligt eraan hoe snel ik drink, maar van 21:00-24:00 3 liter drinken en ben redelijk aangeschoten :beer:
K
KataStrofeLid
01-01-2024, 00:00
#4
@Metaalkonijn: Wat is de Whiskey-Challenge? :)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik tel nooit, maar dan heb ik hem idd wel hangen. Ver van aangeschoten af in iedergeval :wink:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#6
litertje jenever gemixed met bitter lemon :wink:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Haha dat uitstallen heb ik ook altijd last van, ik leg altijd alles op een hoop en dan heb ik er goed zicht op, anders zit altijd in elke zak wat bijv een pakje peuken aansteker mobiel portomonee dat is k*t. dus vandaar :P
I
IcequeenLid
01-01-2024, 00:00
#8
tegenwoordig drink ik niet meer zo heel veel, maar ik zat toch gemiddeld op zo'n 60 eenheden per week. na 8 (engelse) pints ben ik dronken of twee flessen wijn. maar ik kan doorzuipen totdat ik in slaap val. heb wel eens een hele fles whiskey in mijn eentje gedronken. maar ook al wordt ik niet straalbezopen, dan mis ik vaak hele stukken van de nacht of dag.
D
Don CasanovaLid
01-01-2024, 00:00
#9
beter
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#10
BobG zei:
Vrijdag was ik van de kaart na 5 shotjes tequila.
Klik om te vergroten...
Vind je het heel gek? Die zooi is gruwelijk..

Bij mij light het eraan. Als ik de dag ervoor veel heb gedronken word ik niet zo gauw drunken. Maar laten we uitgaan van een nuchtere week en vervolgens 10 bier.. ?? flesjes? blikjes? .. Ik ga hieruit van vaasjes.. 0,2 liter.

dus na 1,3 liter bier zie ik em vaak wel zitten.. na 2 liter kan je me als half dronken opgeven.. Na 4 liter bezopen.. Maargoed het light erook aan hoeveel je tussendoor eet en hoeveel tijd er tussen je pilsies zit. :)
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tegenwoordig van een 3kwart tot heel kratje bavaria(8tot12 flesjes). Vroeger zoop ik echt veel en had ik wel een hoge tolerantie.

Toen kwam dame Cannabis :smoke:
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#12
wat ben ik jaloers op de mensen die weinig nodig zijn :(
het wil mij vanavond maar niet lukken :confused:
na meer dan een halfe fles goldstrike nog niet dronken
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Elektronik_dynamite zei:
wat ben ik jaloers op de mensen die weinig nodig zijn :(
het wil mij vanavond maar niet lukken :confused:
na meer dan een halfe fles goldstrike nog niet dronken
Klik om te vergroten...

:openmouth:
Dan ben ik K.O. :smoke:
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#14
flash kieke zei:
Elektronik_dynamite zei:
wat ben ik jaloers op de mensen die weinig nodig zijn :(
het wil mij vanavond maar niet lukken :confused:
na meer dan een halfe fles goldstrike nog niet dronken
Klik om te vergroten...

:openmouth:
Dan ben ik K.O. :smoke:
Klik om te vergroten...
ik begin nu toch wel een beetje dronken te worden :P
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
De fles is zowat al op dus? :mrgreen:
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#16
MetaalKonijn zei:
De fles is zowat al op dus? :mrgreen:
Klik om te vergroten...
ja inmiddels wel zo goed als :P
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#17
stomme alcohol... Alcohol leid bij mij altijd tot overmatig drank (ja en vooral ook drugs gebruik...)
s
scratchtraxxLid
01-01-2024, 00:00
#18
Te veel bier = :kots:
nee achter een halve fles sterke ben ik ook op weg naar scheef :P
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#19
SpacingBen zei:
stomme alcohol... Alcohol leid bij mij altijd tot overmatig drank (ja en vooral ook drugs gebruik...)
Klik om te vergroten...
Je moet dan maar controle leren krijgen over de drug en niet de controle laten overnemen :wink:
K
KataStrofeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als ik in halve liters reken, ben ik na de 4e oid aangeschoten, echter pas na ongeveer de 10e een beetje dronken aant worden (ik reken mezelf droknen vanaf het punt dat ik geen evenwicht meer heb :P)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...20
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."