Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvies bier

vies bier

153 antwoorden
35 weergaven
18-5-2026
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
zjimiz zei:
vies bier? tja. ik denk ook dat minder lekker beter op zijn plaats is. verder vind ik het belangrijk om elk biertje op zijn eigen karakter te beoordelen. Bier is net ale mensen, als je het leert kennen wordt het meestal beter :rock:
Klik om te vergroten...
Behalve heineken.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#2
Veel goedkoop bier is vies.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#3
wie is hier nou de alcoholist??? :angry:
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#4
oranje-boom,..bah,..wat vies,..ps-wat ik een goed en goedkoop biertje vind,..bij de lidl,..finkebrau,..wel gemaakt naar de deutsche reinheitsgebot,..een halve liter blik,..als ik geld genoeg heb,koop ik alfa bier,..hmmmmm
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#5
Winehouse zei:
Veel goedkoop bier is vies.
Klik om te vergroten...

inderdaad , kijk maar naar cara pils
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vind tot nu toe bijna al het bier lekker. Ik drink alles wel, ook de goedkopere bieren (baron, c1000 pilsener, euroshopper, martens van jumbo). Het enige wat ik echt niet lekker vind is schutters.

Oja, en corona enzo vind ik ook echt smerig maar denk niet dat dat in topic topic hoort.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het probleem met bier is dat het naar bier smaakt. :kots:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dreuge zei:
Vind tot nu toe bijna al het bier lekker. Ik drink alles wel, ook de goedkopere bieren (baron, c1000 pilsener, euroshopper, martens van jumbo). Het enige wat ik echt niet lekker vind is schutters.

Oja, en corona enzo vind ik ook echt smerig maar denk niet dat dat in topic topic hoort.
Klik om te vergroten...
Ik had gister een martens uit de vriezer en ik vond hem niet echt lekker, maar over het algemeen drinken we alles...

Louwe halve liters, 40 cent kan iedereen missen! :rock:
A
AgustinLid
01-01-2024, 00:00
#9
bier zei:
Duits bier vind ik zowiezo maar zozo, belgisch bier blijft echt het lekkerst. Palm :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Inderdaad man, Belgische bieren zijn de erg fijn.

Goor bier vind ik Beck's en Holtland, gaat er gewoon amper in.
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Drientje zei:
Het probleem met bier is dat het naar bier smaakt. :kots:
Klik om te vergroten...

Klopt als een bus :kots:
L
LADdLid
01-01-2024, 00:00
#11
amsterdam maximator :kots:
ok, een paar keer gekocht omdat het 12% alcohol bevat,,
maar t is veel te zoet
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
funky_skunk_junky zei:
Drientje zei:
Het probleem met bier is dat het naar bier smaakt. :kots:
Klik om te vergroten...

Klopt als een bus :kots:
Klik om te vergroten...
Maar een bus klopt niet.
T
TheIronMaiden.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Natuurlijk bestaat er vies bier.
Ik heb zelf gewerkt bij Bavaria in Lieshout. Shultenbrau is ook van Bavaria. Het komt alleen niet als 1e door de leiding. Wanneer je redelijk wat bier drinkt proef je dat zeker.
Ik blijf er alleen bij dat het bier waar je mee opgegroeid bent je favorieten bier is!
Je kunt dus wel twisten over A en B merken. Shultenbrau is een B merk.
T
TheIronMaiden.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
funky_skunk_junky zei:
Drientje zei:
Het probleem met bier is dat het naar bier smaakt. :kots:
Klik om te vergroten...

Klopt als een bus :kots:
Klik om te vergroten...

Het is touwens Klopt als een zwerende vinger!Ik kreeg vroeger altijd op mijn flikker van mijn leraar wanneer ik "klopt als een bus" zei. :wave:
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#15
endor zei:
Ik ben best trots op ons land en hun bieren. :P
Klik om te vergroten...
:sunglasses:
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#16
verneukeratief zei:


Zal ongetwijfeld al genoemd zijn maar gadverdamme. Kijk ook dat smerige Russische blikontwerp uit begin jaren '80. Lowest of the low. Heel snel vieze bruine schuimkringen in je glas. Maar soms is het niet anders.
Klik om te vergroten...

Klopt.
Dit is een van de weinige goedkope blikken die ik gewoon weiger te drinken.
Wat een verpieterd slootwater is die troep.
[
[ERROR]Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Huttenkloas.
Gewoon weg niet te zuipen, Kwam een maat van me ooit me aanzetten en kon het die avond dus ook meteen weer mee nemen.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Toch vind ik export goed bier om zo heel af en toe eens te drinken, zoals op festivals :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ben een asociale Heineken drinkert.
Het enige bier dat ik niet kan drinken is bier van het forum.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#20
Chris Pontius zei:
Het enige bier dat ik niet kan drinken is bier van het forum.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:

OT: Ik ken niet echt vies bier, wel minder lekker bier.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."