#1
Behalve heineken.zjimiz zei:vies bier? tja. ik denk ook dat minder lekker beter op zijn plaats is. verder vind ik het belangrijk om elk biertje op zijn eigen karakter te beoordelen. Bier is net ale mensen, als je het leert kennen wordt het meestal beter![]()

