Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvies bier

vies bier

153 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#1
Andrew zei:
alcoholist zei:
Laat de expert (ik) een einde maken aan alle onduidelijkheden..

Elk biertje dat: 5 tot en met 5.5 % alcohol bevat is te drinken,zoals klaas al zei: de ene lekkerder dan de ander, en al het bier Boven de 5.5% is gwn welliswaar niet te zuipen,en mag vies worden genoemd.
Klik om te vergroten...

Jij bent een eikel! Bockbier is 6.5% en dat is beter dan een normaal biertje! De smaak is beter, veel beter! :rock:
Klik om te vergroten...

a gaa tog weg joh,mettat vieze bier van ju,oprottuhh heheheh bier mott feff purosent sijn andus mottikut nie
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#2
hebben we het over het aller eerste biertje? dan zijn er wat vieze tussen, als je al wat gedronken hebt vind ik dr geen een vies
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat ben jij nou voor alcoholist als je bier boven de 5,5% niet moet :P Er is genoeg speciaal bier boven de 5,5% dat prima te drinken is.

Zelf ben ik geen fan van Grolsch. Vooral omdat ik er koppijn van krijg. Over het algemeen smaakt een biertje mij gewoon goed als ik het uit een glas drink. Als je het rechtstreeks uit een blikje drinkt, zit er toch een beetje een bliksmaak aan vind ik.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#4
ImmortalTech zei:
Wat ben jij nou voor alcoholist als je bier boven de 5,5% niet moet :P Er is genoeg speciaal bier boven de 5,5% dat prima te drinken is.

Zelf ben ik geen fan van Grolsch. Vooral omdat ik er koppijn van krijg. Over het algemeen smaakt een biertje mij gewoon goed als ik het uit een glas drink. Als je het rechtstreeks uit een blikje drinkt, zit er toch een beetje een bliksmaak aan vind ik.
Klik om te vergroten...

hahahah dan ben jij de alcoholist hier :P

bier uit en glas vind ik dus weer minder.
flesje is het beste,daarna blikkie.

grolsch vind ik 1 van minst lekkere biertjes btw
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#5
En dan die Engelse glazen Uilenzeik van onder de vijf procent. Gadverdamme.. Dan heb ik minimaal een liter nodig om een beetje bier te bemerken.
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#6
bokbier :kots:
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Grolsch. En al die goedkope bocht van de Lidl of Aldi of wat dan ook, nooit geproeft maar ook geen behoefte aan. Puur omdat het blik er gewoon niet uit ziet en het zo'n goedkoop kutmerk is, hoef ik het gewoon niet. Tsjah, misschien als ik een x zwaar dronken ben op een feest en er is niks anders, oke...maar zelf zou ik het nooit kopen.

Bier is al zo goedkoop, geen nut om van die NOG goedkopere te kopen..
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#8
033Amnesia zei:
Grolsch. En al die goedkope bocht van de Lidl of Aldi of wat dan ook, nooit geproeft maar ook geen behoefte aan. Puur omdat het blik er gewoon niet uit ziet en het zo'n goedkoop kutmerk is, hoef ik het gewoon niet. Tsjah, misschien als ik een x zwaar dronken ben op een feest en er is niks anders, oke...maar zelf zou ik het nooit kopen.

Bier is al zo goedkoop, geen nut om van die NOG goedkopere te kopen..
Klik om te vergroten...

klopt wel, neem ook vooral niet om het ooit te proberen,want je instinct klopt :wink:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
alcoholist zei:
033Amnesia zei:
Grolsch. En al die goedkope bocht van de Lidl of Aldi of wat dan ook, nooit geproeft maar ook geen behoefte aan. Puur omdat het blik er gewoon niet uit ziet en het zo'n goedkoop kutmerk is, hoef ik het gewoon niet. Tsjah, misschien als ik een x zwaar dronken ben op een feest en er is niks anders, oke...maar zelf zou ik het nooit kopen.

Bier is al zo goedkoop, geen nut om van die NOG goedkopere te kopen..
Klik om te vergroten...

klopt wel, neem ook vooral niet om het ooit te proberen,want je instinct klopt :wink:
Klik om te vergroten...

Op best wel veel uitzonderingen na
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#10
vercrackt nederlands,dat zinnetje hahaha
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Welke?
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#12
al het bier is vies :P en de rest aan drankjes ook :mrgreen:
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#13
klopt wel, neem ook vooral niet om het ooit te proberen,want je instinct klopt


(de moeite) moest ertussen:P
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hellraiser_[NL] zei:
al het bier is vies :P en de rest aan drankjes ook :mrgreen:
Klik om te vergroten...
:wink:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hoegaarden witbier was het geloof ik. Niet voor mij..
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Palm bier vind ik minder lekker.
Ik drink altijd 40cent poluhbier halve liters. Goedkoop en lekker, op het bodempje na.
Laatst nog een programma op tv over de verschillen tussen de merken bier. De verschillen waren beschamend klein.
J
JupilerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Duitse pilsen :kots:
J
JupilerLid
01-01-2024, 00:00
#18
TrippyShit zei:
Hoegaarden witbier was het geloof ik. Niet voor mij..
Klik om te vergroten...
Me moeder drinkt dat altijd snap echt niet wat ze er aan vind :P
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#19
dat bestaat toch helemaal niet?
L
LaunchedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik snap niet wat iedereen altijd op goedkoop bier loopt te zeiken... Ja oké het ziet er schooierig uit maarja het scheelt wel geld. Je koopt toch ook gewoon wel ah huismerk broodbeleg of wat dan ook, waarom zou je dan geen ah pilsener halen? Smaakt prima en kost maar 50 cent!

Peace

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."