#1
Andrew zei:alcoholist zei:Laat de expert (ik) een einde maken aan alle onduidelijkheden..
Elk biertje dat: 5 tot en met 5.5 % alcohol bevat is te drinken,zoals klaas al zei: de ene lekkerder dan de ander, en al het bier Boven de 5.5% is gwn welliswaar niet te zuipen,en mag vies worden genoemd.
Jij bent een eikel! Bockbier is 6.5% en dat is beter dan een normaal biertje! De smaak is beter, veel beter!![]()
a gaa tog weg joh,mettat vieze bier van ju,oprottuhh heheheh bier mott feff purosent sijn andus mottikut nie

