#1
Beanhead zei:endor zei:Heineken..
Neen dankje , we hebben beter Belgisch water![]()
![]()
Primus en maes vind ik persoonlijk ook nog piswatertjes, doodgewone jupiler, een gulden draak, de lekkere zwaardere biertjes die Belgische monniken kunnen er toch wat van hoor.
Ik vind palm eigenlijk een zeer geslaagd biertje , en sinds kort word er weer duvel tripple hop gemaakt.


