#1
Grolsch. En al die goedkope bocht van de Lidl of Aldi of wat dan ook, nooit geproeft maar ook geen behoefte aan. Puur omdat het blik er gewoon niet uit ziet en het zo'n goedkoop kutmerk is, hoef ik het gewoon niet. Tsjah, misschien als ik een x zwaar dronken ben op een feest en er is niks anders, oke...maar zelf zou ik het nooit kopen.
Bier is al zo goedkoop, geen nut om van die NOG goedkopere te kopen..
Bier is al zo goedkoop, geen nut om van die NOG goedkopere te kopen..


