Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvies bier

vies bier

153 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Grolsch. En al die goedkope bocht van de Lidl of Aldi of wat dan ook, nooit geproeft maar ook geen behoefte aan. Puur omdat het blik er gewoon niet uit ziet en het zo'n goedkoop kutmerk is, hoef ik het gewoon niet. Tsjah, misschien als ik een x zwaar dronken ben op een feest en er is niks anders, oke...maar zelf zou ik het nooit kopen.

Bier is al zo goedkoop, geen nut om van die NOG goedkopere te kopen..
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#2
033Amnesia zei:
Grolsch. En al die goedkope bocht van de Lidl of Aldi of wat dan ook, nooit geproeft maar ook geen behoefte aan. Puur omdat het blik er gewoon niet uit ziet en het zo'n goedkoop kutmerk is, hoef ik het gewoon niet. Tsjah, misschien als ik een x zwaar dronken ben op een feest en er is niks anders, oke...maar zelf zou ik het nooit kopen.

Bier is al zo goedkoop, geen nut om van die NOG goedkopere te kopen..
Klik om te vergroten...

klopt wel, neem ook vooral niet om het ooit te proberen,want je instinct klopt :wink:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
alcoholist zei:
033Amnesia zei:
Grolsch. En al die goedkope bocht van de Lidl of Aldi of wat dan ook, nooit geproeft maar ook geen behoefte aan. Puur omdat het blik er gewoon niet uit ziet en het zo'n goedkoop kutmerk is, hoef ik het gewoon niet. Tsjah, misschien als ik een x zwaar dronken ben op een feest en er is niks anders, oke...maar zelf zou ik het nooit kopen.

Bier is al zo goedkoop, geen nut om van die NOG goedkopere te kopen..
Klik om te vergroten...

klopt wel, neem ook vooral niet om het ooit te proberen,want je instinct klopt :wink:
Klik om te vergroten...

Op best wel veel uitzonderingen na
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#4
vercrackt nederlands,dat zinnetje hahaha
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Welke?
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#6
al het bier is vies :P en de rest aan drankjes ook :mrgreen:
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#7
klopt wel, neem ook vooral niet om het ooit te proberen,want je instinct klopt


(de moeite) moest ertussen:P
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hellraiser_[NL] zei:
al het bier is vies :P en de rest aan drankjes ook :mrgreen:
Klik om te vergroten...
:wink:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hoegaarden witbier was het geloof ik. Niet voor mij..
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Palm bier vind ik minder lekker.
Ik drink altijd 40cent poluhbier halve liters. Goedkoop en lekker, op het bodempje na.
Laatst nog een programma op tv over de verschillen tussen de merken bier. De verschillen waren beschamend klein.
J
JupilerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Duitse pilsen :kots:
J
JupilerLid
01-01-2024, 00:00
#12
TrippyShit zei:
Hoegaarden witbier was het geloof ik. Niet voor mij..
Klik om te vergroten...
Me moeder drinkt dat altijd snap echt niet wat ze er aan vind :P
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik vind Heineken te drinken, maar niet veel aan.
Ik heb laatst ontdekt dat ik Grolsch toch echt niet lekker vind. Doe er niet heel moeilijk over, maar ik drink liever Import dan Grolsch. Aan Grolsch zit gewoon een smaakje wat ik niet mag, dat zullen andere mensen wel juist weer lekker vinden.

Verder vind ik geen bier vies. er zijn dus hoogstens minder lekkere biertjes.
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#14
Euroshopper blikken zijn wel goor... AH pilsner halve liters daar in tegen zijn wel goed voor een avondje flink zuipen!

Grolsch :hearteyes: ! Maar zal wel voor echte mannen zijn ofzo :).
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#15
Euro Shopper :hearteyes: Euro Shopper energydrink, Euro Shopper bier... :rockband:

Ik ben een Euroshopper :hearteyes:
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Sowieso bier..... :(
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#17
euroshopper is zeker goed,40cent voor een halve liter, vroeger waren die blikken zwart/groen achtig,nu rood met wit..:tongueout: maar alsnog even goed,zeker voor dat geld
O
OctogonapusLid
01-01-2024, 00:00
#18
alcoholist zei:
euroshopper is zeker goed,40cent voor een halve liter, vroeger waren die blikken zwart/groen achtig,nu rood met wit..:tongueout: maar alsnog even goed,zeker voor dat geld
Klik om te vergroten...

ik leef op AH pilsener, liefst sixpack en als dat op is pak ik een mandje en vul ik die met halve liters :rock:
O
OctogonapusLid
01-01-2024, 00:00
#19
alcoholist zei:
wie is hier nou de alcoholist??? :angry:
Klik om te vergroten...

ik betaal wel 10 cent meer per halve liter :beer:

en ik heb geen dosering erbij vermeld
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hahaha, heb gister voor 2 euro nog wat een sixpack gehaald bij de Aldi. Vanavond eens proberen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...345678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."