Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvies bier

vies bier

153 antwoorden
36 weergaven
18-5-2026
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#1
heb nog niet van dat biertje gehoord.
Maar ik blijf wel gewoon bij mijn pintjes die ik normaal drink.
Heb ik toevallig vannacht over bier gedroomt , donkere chemey...
L
LokiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heineken uit een festivaltap. Dat smaakt echt als slootwater.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#3
Grolsch is smerig!
h
henkdevriesLid
01-01-2024, 00:00
#4
laatst nog gezien bij de keuringsdienst van waarde dat 'bier experts' niet eens in staat zijn om bier soorten te onderscheiden... ook blijken de meeste soorten bier nog uit de zelfde brouwerij te komen ook!

vies bier = lauw bier
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#5
gNuxx zei:
Of dat zoute biertje dit weekend met ghb erin? Maar daar ging je wel lekker op of niet?! :grin:
Klik om te vergroten...
Haha, ik heb echt geen idee of er uberhaupt iets in zat, maar lekker ging ik wel!
Van de Emma, that is :wink:

henkdevries zei:
laatst nog gezien bij de keuringsdienst van waarde dat 'bier experts' niet eens in staat zijn om bier soorten te onderscheiden... ook blijken de meeste soorten bier nog uit de zelfde brouwerij te komen ook!
Klik om te vergroten...

dat heb ik ook gezien, was met die 'echte' vent van hertog Jan, 't was vermakelijk om te zien.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Laat de expert (ik) een einde maken aan alle onduidelijkheden..

Elk biertje dat: 5 tot en met 5.5 % alcohol bevat is te drinken,zoals klaas al zei: de ene lekkerder dan de ander, en al het bier Boven de 5.5% is gwn welliswaar niet te zuipen,en mag vies worden genoemd.
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#7
martens
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#8
alcoholist zei:
Laat de expert (ik) een einde maken aan alle onduidelijkheden..

Elk biertje dat: 5 tot en met 5.5 % alcohol bevat is te drinken,zoals klaas al zei: de ene lekkerder dan de ander, en al het bier Boven de 5.5% is gwn welliswaar niet te zuipen,en mag vies worden genoemd.
Klik om te vergroten...

Jij bent een eikel! Bockbier is 6.5% en dat is beter dan een normaal biertje! De smaak is beter, veel beter! :rock:
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#9
Andrew zei:
alcoholist zei:
Laat de expert (ik) een einde maken aan alle onduidelijkheden..

Elk biertje dat: 5 tot en met 5.5 % alcohol bevat is te drinken,zoals klaas al zei: de ene lekkerder dan de ander, en al het bier Boven de 5.5% is gwn welliswaar niet te zuipen,en mag vies worden genoemd.
Klik om te vergroten...

Jij bent een eikel! Bockbier is 6.5% en dat is beter dan een normaal biertje! De smaak is beter, veel beter! :rock:
Klik om te vergroten...

a gaa tog weg joh,mettat vieze bier van ju,oprottuhh heheheh bier mott feff purosent sijn andus mottikut nie
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#10
hebben we het over het aller eerste biertje? dan zijn er wat vieze tussen, als je al wat gedronken hebt vind ik dr geen een vies
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wat ben jij nou voor alcoholist als je bier boven de 5,5% niet moet :P Er is genoeg speciaal bier boven de 5,5% dat prima te drinken is.

Zelf ben ik geen fan van Grolsch. Vooral omdat ik er koppijn van krijg. Over het algemeen smaakt een biertje mij gewoon goed als ik het uit een glas drink. Als je het rechtstreeks uit een blikje drinkt, zit er toch een beetje een bliksmaak aan vind ik.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#12
ImmortalTech zei:
Wat ben jij nou voor alcoholist als je bier boven de 5,5% niet moet :P Er is genoeg speciaal bier boven de 5,5% dat prima te drinken is.

Zelf ben ik geen fan van Grolsch. Vooral omdat ik er koppijn van krijg. Over het algemeen smaakt een biertje mij gewoon goed als ik het uit een glas drink. Als je het rechtstreeks uit een blikje drinkt, zit er toch een beetje een bliksmaak aan vind ik.
Klik om te vergroten...

hahahah dan ben jij de alcoholist hier :P

bier uit en glas vind ik dus weer minder.
flesje is het beste,daarna blikkie.

grolsch vind ik 1 van minst lekkere biertjes btw
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#13
En dan die Engelse glazen Uilenzeik van onder de vijf procent. Gadverdamme.. Dan heb ik minimaal een liter nodig om een beetje bier te bemerken.
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#14
bokbier :kots:
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Grolsch. En al die goedkope bocht van de Lidl of Aldi of wat dan ook, nooit geproeft maar ook geen behoefte aan. Puur omdat het blik er gewoon niet uit ziet en het zo'n goedkoop kutmerk is, hoef ik het gewoon niet. Tsjah, misschien als ik een x zwaar dronken ben op een feest en er is niks anders, oke...maar zelf zou ik het nooit kopen.

Bier is al zo goedkoop, geen nut om van die NOG goedkopere te kopen..
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#16
033Amnesia zei:
Grolsch. En al die goedkope bocht van de Lidl of Aldi of wat dan ook, nooit geproeft maar ook geen behoefte aan. Puur omdat het blik er gewoon niet uit ziet en het zo'n goedkoop kutmerk is, hoef ik het gewoon niet. Tsjah, misschien als ik een x zwaar dronken ben op een feest en er is niks anders, oke...maar zelf zou ik het nooit kopen.

Bier is al zo goedkoop, geen nut om van die NOG goedkopere te kopen..
Klik om te vergroten...

klopt wel, neem ook vooral niet om het ooit te proberen,want je instinct klopt :wink:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
alcoholist zei:
033Amnesia zei:
Grolsch. En al die goedkope bocht van de Lidl of Aldi of wat dan ook, nooit geproeft maar ook geen behoefte aan. Puur omdat het blik er gewoon niet uit ziet en het zo'n goedkoop kutmerk is, hoef ik het gewoon niet. Tsjah, misschien als ik een x zwaar dronken ben op een feest en er is niks anders, oke...maar zelf zou ik het nooit kopen.

Bier is al zo goedkoop, geen nut om van die NOG goedkopere te kopen..
Klik om te vergroten...

klopt wel, neem ook vooral niet om het ooit te proberen,want je instinct klopt :wink:
Klik om te vergroten...

Op best wel veel uitzonderingen na
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#18
vercrackt nederlands,dat zinnetje hahaha
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Welke?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Schultenbrau is zeker nog wel goed te doen.
Net als dat die euroshopper halve liters nagenoeg het zelfde is als hertog jan

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."