#1
heb nog niet van dat biertje gehoord.
Maar ik blijf wel gewoon bij mijn pintjes die ik normaal drink.
Heb ik toevallig vannacht over bier gedroomt , donkere chemey...
Maar ik blijf wel gewoon bij mijn pintjes die ik normaal drink.
Heb ik toevallig vannacht over bier gedroomt , donkere chemey...

