Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvies bier

vies bier

153 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind Heineken te drinken, maar niet veel aan.
Ik heb laatst ontdekt dat ik Grolsch toch echt niet lekker vind. Doe er niet heel moeilijk over, maar ik drink liever Import dan Grolsch. Aan Grolsch zit gewoon een smaakje wat ik niet mag, dat zullen andere mensen wel juist weer lekker vinden.

Verder vind ik geen bier vies. er zijn dus hoogstens minder lekkere biertjes.
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Euroshopper blikken zijn wel goor... AH pilsner halve liters daar in tegen zijn wel goed voor een avondje flink zuipen!

Grolsch :hearteyes: ! Maar zal wel voor echte mannen zijn ofzo :).
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Euro Shopper :hearteyes: Euro Shopper energydrink, Euro Shopper bier... :rockband:

Ik ben een Euroshopper :hearteyes:
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sowieso bier..... :(
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#5
euroshopper is zeker goed,40cent voor een halve liter, vroeger waren die blikken zwart/groen achtig,nu rood met wit..:tongueout: maar alsnog even goed,zeker voor dat geld
O
OctogonapusLid
01-01-2024, 00:00
#6
alcoholist zei:
euroshopper is zeker goed,40cent voor een halve liter, vroeger waren die blikken zwart/groen achtig,nu rood met wit..:tongueout: maar alsnog even goed,zeker voor dat geld
Klik om te vergroten...

ik leef op AH pilsener, liefst sixpack en als dat op is pak ik een mandje en vul ik die met halve liters :rock:
O
OctogonapusLid
01-01-2024, 00:00
#7
alcoholist zei:
wie is hier nou de alcoholist??? :angry:
Klik om te vergroten...

ik betaal wel 10 cent meer per halve liter :beer:

en ik heb geen dosering erbij vermeld
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hahaha, heb gister voor 2 euro nog wat een sixpack gehaald bij de Aldi. Vanavond eens proberen.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vies bier :(
viewtopic.php?f=38&t=21626&start=1260#p1051102
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ivoos zei:
Vies bier :(
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=38 ... 0#p1051102
Klik om te vergroten...
Too obvious. :smoke:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ivoos zei:
Vies bier :(
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=38 ... 0#p1051102
Klik om te vergroten...

Die was zo voor de hand liggend dat ik hem niet wilde maken. Ik ben blij dat jij hem maakt.
s
schijvenbikkerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heineken festival bier uit plastic bekers gadverdamme :kots:
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heineken, Oranjeboom, Grolsch, Amstel...
w
wietsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Belgisch Geuzebier van spontane gisting. Deze smaakt zuur...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."