Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvies bier

vies bier

153 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
alcoholist zei:
grols gaat niet naar binnen nee!!

MENSEN WAT DACHTEN JULIE VAN DAT LIDDLE BIER, PERLENBACHER, EN GRAFENWALDER!!

GATVERDAMMEEEEEE, duits bier is gwn GOOR, die moffe kunnen dat nie
Klik om te vergroten...

Warsteiner, zeg nou maar niet dat Duitsers geen bier kunnen maken.
En nog steeds begrijp ik niet dat mensen bepaalde biertjes niet lekker vinden,
ieder biertje wat ik in m'n leven gehad heb vond ik nog lekker.
Uiteraard zijn er wel een aantal die veel lekkerder zijn dan anderen,
maar vies no way.
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oom Klaas zei:
alcoholist zei:
grols gaat niet naar binnen nee!!

MENSEN WAT DACHTEN JULIE VAN DAT LIDDLE BIER, PERLENBACHER, EN GRAFENWALDER!!

GATVERDAMMEEEEEE, duits bier is gwn GOOR, die moffe kunnen dat nie
Klik om te vergroten...

Warsteiner, zeg nou maar niet dat Duitsers geen bier kunnen maken.
En nog steeds begrijp ik niet dat mensen bepaalde biertjes niet lekker vinden,
ieder biertje wat ik in m'n leven gehad heb vond ik nog lekker.
Uiteraard zijn er wel een aantal die veel lekkerder zijn dan anderen,
maar vies no way.
Klik om te vergroten...


+1

vies bier bestaat niet, minder lekker als ander oke. Maar vies.... :confused:
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#3
space scientist zei:
Oom Klaas zei:
alcoholist zei:
grols gaat niet naar binnen nee!!

MENSEN WAT DACHTEN JULIE VAN DAT LIDDLE BIER, PERLENBACHER, EN GRAFENWALDER!!

GATVERDAMMEEEEEE, duits bier is gwn GOOR, die moffe kunnen dat nie
Klik om te vergroten...

Warsteiner, zeg nou maar niet dat Duitsers geen bier kunnen maken.
En nog steeds begrijp ik niet dat mensen bepaalde biertjes niet lekker vinden,
ieder biertje wat ik in m'n leven gehad heb vond ik nog lekker.
Uiteraard zijn er wel een aantal die veel lekkerder zijn dan anderen,
maar vies no way.
Klik om te vergroten...


+1

vies bier bestaat niet, minder lekker als ander oke. Maar vies.... :confused:
Klik om te vergroten...

Nah vies ook weer niet nee. Bij gebrek aan beter drink ik ook wel eens grolsch...
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#4
Shizzah zei:
Bavaria, gatverdamme...


Grolsch daar in tegen! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

QFT!

en ik ben nog geeneens een achter(lijk)hoeker :wink:

en over goedkoop bier (euroshopper, etc.) gaan we niet eens praten :P
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vies bier bestaat nie,ZEG JIJ...
IK... vind dat bier van die moffe smerig!

wat dacht je dan van die grafewalkerblikken van 8.5%
sorry hoor,maar dat gaat er niet in ,en kijk m'n naam :wink:

ik mot dat duitse bier niet!

:wave:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Heineken en Holtlander
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Duits bier vind ik zowiezo maar zozo, belgisch bier blijft echt het lekkerst. Palm :hearteyes:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben best trots op ons land en hun bieren. :P
C
Casplantje.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Shizzah zei:
Bavaria, gatverdamme...


Grolsch daar in tegen! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Precies, Shizza! In Apeldoorn weten we wat lekker is.
Grolsch! :hearteyes:

En inderdaad, Bavaria vind ik ook niet echt wat.
Wit bier vind ik het allerminst.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#10
julie hebben wel gelijk,tuurlijk een lekker koud biertje gaat er alijd in,maakniet uit wat voor merk,maar ik vind bier boven de 5 procent,niet echt te drinken :)
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Al het bier is VIES
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik hou niet van speciaal bier, Doe mij maar gewoon normaal bier. :)
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kersenbier. :kots:
k
k.evinLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bier met vruchten smaak.
Volgens mij heet het rose bier.
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#15
JunkXL zei:
Kersenbier. :kots:
Klik om te vergroten...
kriekbier? Toch wel even lekker op z'n tijd hoor :beer:
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Buddha Cheese zei:
endor zei:
Cara pils (ik weet niet of ze dat ook in Nederland hebben)
Dat is eigenlijk een goedkoop biertje gemaakt door de Aldi winkelketen.
Kost ongeveer 20 cent oor een blikje.
Klik om te vergroten...
Cara is te koop in Colruyt, niet Aldi. Maar ja, het is inderdaad een zeer slecht biertje.
Klik om te vergroten...

op fles valt het nog wel mee! En kost minder dan 3€ voor een bak :tongueout:

Zelf spauw (letterlijk & figuurlijk!) ik van cristal, hoewel het als een "qualiteitsbier" aanzien wordt
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Loki zei:
Heineken uit een festivaltap. Dat smaakt echt als slootwater.
Klik om te vergroten...

maakt niet uit waar dat uit komt :tongueout:
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Greenlabs zei:
Loki zei:
Heineken uit een festivaltap. Dat smaakt echt als slootwater.
Klik om te vergroten...

maakt niet uit waar dat uit komt :tongueout:
Klik om te vergroten...
+1

en sowieso, het meeste festival bier is ranzig.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#19
k.evin zei:
Bier met vruchten smaak.
Volgens mij heet het rose bier.
Klik om te vergroten...

Kriekbiertje toch gewoon?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Schultenbrau is zeker nog wel goed te doen.
Net als dat die euroshopper halve liters nagenoeg het zelfde is als hertog jan

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."