Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOoit je zelf ALLEEN de tieves in gezopen ?

Ooit je zelf ALLEEN de tieves in gezopen ?

185 antwoorden
43 weergaven
18-5-2026
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#1
DrippTone zei:
on this very moment, alles was helemaal ok. Tot ik ging zuipen, en toen ging alles naar de tieves. :(
Klik om te vergroten...

Hoezo?

Ikzelf ben me nu aan het bedrinken met een aantal biertjes en een flesje absint erbij. Eigenlijk puur een vervangingsmiddel omdat men wiet op is.
U
UeWEclipseLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mij lijkt het ook niet echt iets, maarja ik kan mij eigenlijk niet de tieves indrinken.

Want als ik echt veel alcohol ga drinken wordt ik al snel misselijk, en dan is het einde hehe.

Maarja misschien maar goed ook :P
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#3
DrippTone zei:
on this very moment, alles was helemaal ok. Tot ik ging zuipen, en toen ging alles naar de tieves. :(
Klik om te vergroten...
zat je in je eentje te zuipen achter de pc, of bedoel je dat over een langere periode?
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re:

Dissonant zei:
Mezelf elke avond naar de kloten blowen voelt bijlange niet zo marginaal aan als dat.
Klik om te vergroten...
Haha, hoe herkenbaar.

Ikzelf drink echt amper alcohol voor gevoel, (dus ook niet alleen) en als het gevoel dan toch komt gebeurt dit vaak per ongeluk waarna ik de volgende ochtend wakker word en met vele zwarte gaten, een ongeloofelijke kater en een wtf gevoel.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ach, dan weet je tenminste wel zeker dat je het voor jezelf doet, dat is dan wel goed.
T
TolpLid
01-01-2024, 00:00
#6
Meh, als ik een leuke film op heb staan en alleen thuis ben wil ik nog wel eens een paar biertjes uit de koelkast trekken, maar voor de rest eigenlijk nooit.
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nee, hooguit een paar biertjes als er voetbal op tv is. Anders ook niet eigenlijk nu ik er over nadenk. Bier en voetbal zijn bij mij op de een of andere manier blijkbaar onlosmakelijk met elkaar verbonden.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#8
Man_in_the_Box zei:
Nee, hooguit een paar biertjes als er voetbal op tv is. Anders ook niet eigenlijk nu ik er over nadenk. Bier en voetbal zijn bij mij op de een of andere manier blijkbaar onlosmakelijk met elkaar verbonden.
Klik om te vergroten...

Same here. Alleen dronken worden lijkt me ook ontzettend saai. Sowieso gebruik ik zelden of nooit alleen drugs, maar alcohol alleen gebruiken lijkt me geen reet aan.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Flesje wijn leegzuipen hangt bij mij toch wel tegen het de tyfus in zuipen aan,
2/3 biertjes en ik ben toch wel ver weg.
Maar alcohol werkt aardig sterk op mij.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nee, niet bepaald. Het komt heeeeel soms wel eens voor dat ik in mijn eentje achter de pc een flesje wijn leeg drink en daar dan aardig tipsy van word, maar mezelf in mijn eentje echt helemaal klemzuipen? Niet mijn ding... In gezelschap drink ik mezelf eigenlijk ook niet meer echt ladderzat (anders ga ik stomme dingen zeggen en kan ik zelfs ook echt strontvervelend worden...).Beetje been there, done that dus. :wink:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oom Klaas zei:
Flesje wijn leegzuipen hangt bij mij toch wel tegen het de tyfus in zuipen aan,
2/3 biertjes en ik ben toch wel ver weg.
Maar alcohol werkt aardig sterk op mij.
Klik om te vergroten...

Hihihi, ik "zuip" mijn flesje wijn ook niet leeg, maar daar ben ik dan echt uuuuuuuren zoet mee. Gaat dusdanig langzaam dus om iig niet helemaal naar de tyfus te zijn, maar wel gewoon flink tipsy mijn bedje inrol. Maar op die manier aan de wijn zijn, is volgens mij ook al een jaar niet meer voorgekomen, dus misschien dat ik nu niet verder dan een halve fles kom... :wink:
h
heroinLid
01-01-2024, 00:00
#12
ja
al drie keer in het begin geweldig later niet helemaal
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#13
xed zei:
In mn eentje zuipen is bij gebrek aan beter prima te doen. Heb vanavond al een paar bieries gehad en dat bevalt prima.
T voelt wel een beetje eenzaam though...
Maarja dat ben ik ook wel :rock:
Klik om te vergroten...

jaah paar pilsjes drink ik me ook vaker in mn eentje, maar je hebt in je eentje zuipen en je hebt in je eentje zuipen
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#14
ja maar niet tot kotsen
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wel eens in een disco me afgezonderd van de paar mensen met wie ik was en in notime mezelf helemaal te tyfus ingezopen (had wat issues), vervolgens buiten keihard outgaan in de regen. Gelukkig wakker worden van de gratis bus waarmee ik naar huis moest. Bus uitgestapt, in de 5 minuten lopen naar huis 100 x op me smoel en toch nog in bed beland.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
knolselderij zei:
xed zei:
In mn eentje zuipen is bij gebrek aan beter prima te doen. Heb vanavond al een paar bieries gehad en dat bevalt prima.
T voelt wel een beetje eenzaam though...
Maarja dat ben ik ook wel :rock:
Klik om te vergroten...

jaah paar pilsjes drink ik me ook vaker in mn eentje, maar je hebt in je eentje zuipen en je hebt in je eentje zuipen
Klik om te vergroten...

Blijft toch zuipen hé. :P
N
Nux VomicaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ooit een keertje alleen geprobeerd om twee flessen witte wijn naar binnen te werken in mijn eentje.

Resultaat: een melancholische brief aan mijn vriend, een goed gesprek met mijn huismuis en drie keer omgevallen tegen de tafel...
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Trope zei:
J0S zei:
Nee, simpel weg omdat er nooit genoeg alcohol daarvoor is in dit huishouden...Anders had ik dat wel een paar keer gedaan.
Klik om te vergroten...

Dan ga je toch naar de super en haal je wat..
Klik om te vergroten...

Die is altijd dicht omdat ik in de avond en vroege ochtend leef ;D. Bovendien als ik alleen drink dan drink ik meestal tussen 22:00 en 06:00.
v
verneukeratiefLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nooit en te nimmer, altijd samen met Koning Alcohol.
N
NocturnalJohnnyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Natuurlijk , ik ben een dagelijkse drinker , en het kan wel is gebeuren dat ik al om 11:00 drink ofzo , ik drink ook vaak met vrienden etc. maar aangezien ik zoveel drink gebeurt het zeer zeker dat ik ook wel is alleen drink. De eerste aanrakingen met alcohol heb ik trouwens ook alleen beleefd , thuis me effe bezatten en dan naar de plaatselijke dames van plezier gaan als 15 jarige....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."