Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"wie kan mij helpen? heb za gesnoven en heb vanaf toen hele erge hartkloppingen/bonzenl. net alsof ik heel hard aan het sporten ben. hart klopt heel hard en snel. als ik iets doe gaat hij alleen maar sneller kloppen.. wie herkent dit? en is er iets aan te doen? want eerlijk gezegd bevalt het me niets.. vind het maar eng! heb trouwens nog steeds niet heel veel geslapen, dus zal ook mee werken. maar wie kent dit?!"
"ha het is nu zo goed als weg. misschien had ik ook teveel gedronken. maar in ieder geval bedankt voor de reactie.. !"
"bavaria en hoegaarden MMMM"
"soms wel en soms niet.. ligt eraan.. vergeet vaak wel stukken.. en ik weet ook nooit hoe ik thuis kom.. het feest is afgelopen en vanaf dat moment vergeet ik alles.. zal meestal niet meer zo boeiend zijn dan denk ik"
"gin tonic! MMMM"
"alcohol, hasj, speed en slaappillen.. ben er nu ( woensdag) eindelijk van bij gekomen! mijn kater is weg!!"
"16: xtc"
"Ik heb altijd van die periodes.. dan drink ik alleen maar bier. dan heb ik zoveel bier gedronken dat ik het niet meer lust. dan drink ik wijn totdat ik dat niet meer lust, dan weer iets anders enz. en dan kom ik weer bij bier uit en begint het opnieuw.. beetje raar maar ja.."
"Als ik ga blowen na veel drinken word ik heel ziek. Begint alles te draaien en daar ben ik niet zo snel meer van af. voor mij een hele slechte combi dus."
"ook 14-15.. meteen goed ziek geweest.. maar niets van geleerd.. :P"