Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOoit je zelf ALLEEN de tieves in gezopen ?

Ooit je zelf ALLEEN de tieves in gezopen ?

185 antwoorden
51 weergaven
18-5-2026
o
overalennergensLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vaak zat, nu doe ik dat niet meer.

Heb wel eens perioden gehad dat er eerst 4 of 5 halve liters doorheen gingen, vervolgens een fles rosé en daarna nog 1 of 2 vodka jus.

Niet fijn wakker worden kan ik je vertellen..
s
sarcasmLid
01-01-2024, 00:00
#2
vooral met kerst
a
aXXisLid
01-01-2024, 00:00
#3
Iedereen die deze vraag met nee beantwoord is of: Heel jong -- Liegt.
N
NocturnalJohnnyLid
01-01-2024, 00:00
#4
aXXis zei:
Iedereen die deze vraag met nee beantwoord is of: Heel jong -- Liegt.
Klik om te vergroten...
Dat van heel jong is toch ook niet altijd waar , mijn eerste aanrakingen met alcohol waren trouwens altijd alleen op me kamer of op straat toen ik wat aan het rondhangen was als 15 en 16 jarige....
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja wel is gedaan, alleen met vrienden is het leuker :) :beer:
c
cOsmicSerpentLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja , ik was depri , en ik had paar flessen rooie wijn opgezopen , en de volgende dag word ik wakker in mijn kamer, ik doe het licht aan . Ben met de assebak op bed nog in slaap gevallen, dus allemaal jointe peuke in mijn haar :confused: En , een hele grote plas kots van rooie wijn .
Maar uiteindelijk kan ik er nu best wel mee lachen :grin:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik word alleen zo moe als ik alleen drink
L
LADdLid
01-01-2024, 00:00
#8
sinds kort wel..
op vakantie in griekenland verkeerde ik enkel in drie fasen:
1. slapend
2. aangeschoten
3. dronken
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nooit. :openmouth:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik drink graag een biertje, ook regelmatig hier alleen thuis, maar echt totall loss thuis heb ik me nooit echt gezopen.
B
BeeebLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zuipen nee. Dat is toch wel erg gezellig met vrienden en vriendinnetjes.

Maar snuiven, kan ik heel goed alleen. En ook in gezelschap. Maar nog veel beter in mijn eentje na een avondje zuipen.

Ik weet het. Totaal kansloos... Maar zo liggen de feiten nou eenmaal. :tearsofjoy:

Beeeeb
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Raar voor mezelf dan he. Omdat ik als ik aangeschoten ben altijd heel veel behoefte heb aan gezelschap. De momenten dat ik alleen ben vind ik dan echt niet leuk.

Dan heb ik het dus wel over drinken totdat je het effect voelt.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#13
KoxBox zei:
Nooit. :openmouth:
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:

OT : ik drink ook graag eens een biertje thuis , maar ik ga mezelf niet veel te zat zuipen.
Toch zeker niet als ik alleen ben.
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Hoezo is het raar om in je eentje te drinken?

Stel je vrouwtje is een avond weg en je maten hebben allemaal wat te doen. Als ik dan nog een half krat heineken oid over heb van de bbq van het weekend ervoor, dan zijn dat JUIST de momenten dat ik even lekker met een muziekje en een J mezelf in een roes drink.
S
ScopolamineLid
01-01-2024, 00:00
#15
1x... jaren terug.. met serieuze blackout!
Ik was mn geld kwijt, !!!mijn vriendin!!!, en werd wakker op een nabij gelegen kerkhof, in mn eigen :kots:.
Was niet de bedoeling geweest, maar kwam door een cocadisco fuif waar men whisky, champagne en witte en rode wijn doorgaf in de vriendenkring... mix = me toen fataal geworden.

Alcohol = NO THX; er zijn zoveel betere dingen des levens...
EN minder schadelijk!... :)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
Scopolamine zei:
Alcohol = NO THX YES PLEASE.
Klik om te vergroten...
:beer:
J
JupilerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja niet echt alleen me ouders waren beneden :tearsofjoy:
(Fles wodka gesmokkeld naar boven toen=P)
En me beste maat zag het eigenlijk ook te filmen (webcam)
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#18
niet echt alleen, maar wel vaak genoeg als er 1 iemand bij was die zelf nuchter bleef
M
MaddogLid
01-01-2024, 00:00
#19
Geen koppijn, maar alles draaide de richting uit die ik bewoog . De rest van de dag niet veel gegeten. broodje kaas , met 2 paracetamol en een aspirine. een groot glas koude tomatensap met 10 druppels tabasco, beetje ketchup , zwarte peper en suiker. (mijn favotiete anti kater medicijn). Dat gaat er zo lekker in op één of andere manier.

normaal gaat die combi wel goed, maar met te veel bier, en en half gerookt jointje. heb je een 1 + 1 = 3 effect.

Het weekend erna, een halve fles whiskey(JW Black label.) en ik dacht maar niet dronken te worden. en ik gaf t op. En ging naar bed. tv aan... Jaren geleden had ik genoeg aan twee glazen bier en een stuk of 3 shotjes(alcohol mixje) en ik was klaar voor de rest van de avond.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jaren geleden had ik genoeg aan twee glazen bier en een stuk of 3 shotjes(alcohol mixje) en ik was klaar voor de rest van de avond.
Klik om te vergroten...

Ja, waar is die tijd...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."