Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ook erg bekend ja, wanneer je bijvoorbeeld na een feestje in je bed ligt en dan denkt dat je nog op dat feestje bent met allerlei mensen om je heen, en jezelf om deze reden wakker houdt omdat je natuurlijk niet kan gaan slapen op dit 'zogenaamd' feestje. Of groepjes mensen zien staan op het fietspad wanneer je terug naar huis fietst, wanneer je dan dichterbij komt staat er niemand. Ik vind dit zeker wel interessant om mee te maken na xtc, zeker wel een leuke toevoeging van deze drug"
"Ik heb alvast ook nog wat ambient, techno en psytrance gedownload die zullen het wel goed doen, aangezien het nu al fijn klinkt nu ik stoned ben. Is tijdens het trippen electronische muziek beter aan te horen dan bijvoorbeeld psychedelische rock/rock? Dit zal natuurlijk ook persoonsgebonden zijn, maar is er misschien wel een bepaalde voorkeur bij de mensen die ervaring hebben?"
"zelf ben ik 6 weken verslaafd geweest aan de gbl, hier heb ik normaal zonder afbouwen of medicatie mee kunnen stoppen(wel een harde tijd geweest). Nu ben ik flink aan de alcohol(altijd un flinke drinker geweest) wat naar mijn idee nog een pak erger is, hiervoor ben ik ook naar de huisarts geweest en naar een therapeut van novadick maar zij schrijven me dit medicijn niet voor wegens te weining kennis. Zelf heb ik op internet zoveel goede verslagen gelezen. Zelf denk ik dat de verslavingszorg nog te weinig van dit stofje af weet. Het schijnt de zucht naar gaba gerelateerde stofjes compleet weg te nemen"
"Laatst zag ik op de site Azarius een artikel over Salvia dat dit een wondermiddel zou zijn volgens wetenschappers. Ze geloven dat structureel wetenschappelijk onderzoek naar salvia kan leiden tot medische doorbraken in de behandeling van verslaving, depressie, hepatitis B en C, kanker en zelfs HIV. http://www.azarius.nl/news/264/Is_Salvi ... dermiddel/ http://www.salvia.net/articles.php?id=36 Heeft iemand het zelf ooit gemerkt dat je beter in het leven staat na een heftige Salvia trip? Ik heb zelf nog best wel wat Salvia thuis liggen, maar ik moet nog een moment zien te krijgen om dit ergens rustig te kunnen roken (met een sitter). Dus zelf heb ik nog geen echte trip gehad van Salvia."
"Dat heb ik meer gelezen, dat je gewoon echt totaal op een andere wereld bent en je dus deze realiteit letterlijk ontvlucht. Ik heb ook vaker verhalen gelezen dat mensen er achteraf niets meer vanaf weten, dat lijkt wel op een dilerium dan. Maar ik dacht als wetenschappers denken dat het tegen depressies zou helpen, dat je geest dan weer opgeruimd is bij een normaal mens, na zon heftige trip. Maar dat is bij Salvia dan nauwelijks."
"Even offtopic, maar zon paddo kweekset op Azarius werkt dat makkelijk en goed? Want ik ben eigenlijk nog zeker een keer van plan om paddo's te doen, alleen na dat klote verbod zijn die niet meer zomaar ergens te krijgen."
"Oke bedankt voor de info, ik zal de eerste keer(e)(n) denk ik nog wel moeite hebben om niet tegen dat gevoel in te werken. Zelf vind ik het ook spannend om die vlam in het pijpje te stoppen en te hijsen. Maar ik ben goed voorbereid ik weet wat er mij te wachten kan staan."
"Laat wat weten hoe het was"
"Angramar Temenos zei: Schrijf er een report over, er zijn er bar weinig over crack. En vooral hoe jij het verslavingspotentieel hebt gemerkt, want er zijn nog minder mensen die er verstandig mee om kunnen gaan, als jij dat kan lijkt het me wel interresant om erover te lezen. Klik om te vergroten... Ik krijg van deze drug ook geen tripreports gevonden, ben gewoon benieuwd wat die drug nou zo overheerlijk maakt ook al duurt het maar een paar minuutjes"
"TrippleKX zei: De gehele dag.. varieert denk ik van 100 tot 500 keer per dag. Zou het niet in kunnen schatten. Dus daarom mag ik nu naar een afkickkliniek voor 3 maanden Leuk ik mis mijn opleiding nu en ik mag niet blijven werken waar ik nu werk. Kben nu 1,5 jaar verslaafd.. ben net 17. Leuk! Klik om te vergroten... Waar tover je het geld vandaan dan op zo'n jonge leeftijd, en hoe heb je het zover kunnen laten komen op zo'n leeftijd?"