Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRedenen waarom je alcohol haat/adoreert

Redenen waarom je alcohol haat/adoreert

125 antwoorden
37 weergaven
18-5-2026
t
taurusLid
01-01-2024, 00:00
#1
het is idd heel makelijk extisi, drank word bij mij beetje een probleem in het weekend,
word er constant mee geconfronteerd en kan er niet afblijven :(
resultaat is dat ik dan steeds toeren uithaal en dronken in de auto stap.
oplossing is om meer thuis te blijven in het weekend maar is geen simpele
voor iemand die graag weg gaat.
betrap er mij ook op dat als ik dronken ben steeds cocaine moet hebben.
moet mss maar iets anders beginnen doen om verveling tegen te gaan :rockband: :grin:
N
NocturnalJohnnyLid
01-01-2024, 00:00
#2
- Ik krijg positievere gedachten
- Ik sta dan verbaal heel sterk
- Ik voel me opgewekt
b
bertenLid
01-01-2024, 00:00
#3
+ een frisse pint is een heerlijke dorstlesser & het is nog lekker ook
+ je krijgt er een lekkere roes van
+ je wordt er losser van waardoor de sociale barriere verminderd
+ muziek klinkt mooier
+ je hebt meer zelfvertrouwen
+ je kan er fijne gesprekken mee houden die tot veel hilariteit kunnen leiden
+ het is lekker in combinatie met andere genotsmiddelen (nicotine,weed,mdma,coke,pep)
+ je kan het makkelijk doseren
+ je leert nieuwe mensen kennen en nieuwe plaatsen ontdekken
+ van alcohol kan ik niet 'bad' gaan of het is even spugen maar die misselijkheid verdwijnt dan erna
+ je slaapt er heerlijk van :d

- het is moeilijk om bij enkele pintjes te houden
- hoe meer ik drink hoe meer ik last heb van zwarte gaten
- uitdroging bij het ontwaken
- zin in andere middelen neemt toe
- je neemt meer risico's
- je gedrag laat soms de wensen over
- een avondje doordrinken is duur

al bij al is alcohol een heerlijke drug die je zoals alle drugs moeten leren apprecieren
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#4
berten zei:
al bij al is alcohol een heerlijke drug die je zoals alle drugs moeten leren apprecieren
Klik om te vergroten...

daar kan ik het alleen maar volmondig mee eens zijn......
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Alcohol kan gewoon altijd en overal. Dat vind ik er zo positief aan, maar ik vind het tevens een van de hardste drugs die ik ken moet ik zeggen.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oom Klaas zei:
Je hoeft je niet te schamen na een wilde nacht, je weet het toch niet meer :openmouth:
Klik om te vergroten...
Je voelt het alleen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je hoeft je niet te schamen na een wilde nacht, je weet het toch niet meer :openmouth:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik praat er teveel van ....
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Je bent luidruchtiger!
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik vind het niks, word er agressief en verdrietig van.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#11
clockcable zei:
Ik vind het niks, word er agressief en verdrietig van.
Klik om te vergroten...

Daarom drink ik niet als ik in een slechte mood ben. Dan word ik ook agressief, lastig en maak ik mensen aan het huilen. Gelukkig heb ik zelden een badmood :P
O
OctogonapusLid
01-01-2024, 00:00
#12
tis een downer, ik word er vaak als het later word moe van, het continu draaierige slome gevoel en dat ik met alcohol vaak heb dat ik heel erg eerlijk word en soms dinge ga zegge die ik niet wou zeggen.
plus dat je flink moet drinke waardoor ik me weleens zo ontzettend opgeblaze voel.

met mdma word ik ook heel eerlijk maar dat kan je je wel voorstelle dat is alleen maar liefdesverklaringe :hearteyes:

best veel eigenlijk maargoed alcohol blijft wel leuk maar echt dronke worde enzo vind ik minder, doe dan maar pilletje of lijntje pep
J
JupilerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je droogt er van uit en als ik zat ben heb ik echt geen zin om water te drinken :wave:
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zo'n gezicht dat helemaal verlamt aanvoelt :rolleyes:
F
FidgeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kwa smaak is het zeker de lekkerste drug.....Voor de rest vind ik het steeds minder prettig
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dat alcohol op een dagje festival eigenlijk helemaal niet chill is.
Uiteindelijk is m'n energielevel gewoon belachelijk laag, en ben ik helemaal kapot.
Het wordt nu toch wel erg verleidelijk om eens wat anders te proberen op een festival dan alcohol en/of THC.
Maarja, nog eventjes wachten.
L
LADdLid
01-01-2024, 00:00
#17
Biertje zei:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

OT:
j'adore l'alcohol!
lekkerste smaak van alle drugs, vind ik,,
lekker makkelijk te krijgen,
krijg er geen koppijn van, heb ik wel met veel drugs, zelfs de volgende ochtend niet :wink:

:wave:
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik haat het omdat burpen ontzettend stinkt :grin:
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik adoreer alcohol vanwege dat je er wat losser van word en meer gaat praten. Maar ik haat het vanwege de kater en dat t slecht voor je is.
T
TheIronMaiden.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Winehouse zei:
- omdat 2 a 3 glaasjes rode wijn op een avondje nog goed is voor hart en bloedvaten ook !
Klik om te vergroten...

Dat schijnt een fabeltje te zijn voor jonge mensen. Dit geld alleen voor oudere mensen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."