Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Aalpoepert zei: Niet doen, je gaat je eenzaam voelen. Je moet minstens 1 iemand om je heen hebben om te knuffelen of lullen. Zou anders zonde zijn van je mdma Klik om te vergroten... hmm ja daar was ik al bang voor. vind eigenlijk altijd een van de leukste dinge als niemand wat zegt en je ziet iedereen alleen glimlache en grinnike terwijl ze op de bank ligge of gewoon op de grond dus kan me goed voorstellen dat als ik thuis zit met mijn teddybeer dat ik daar geen genoegen mee neem"
"dat alle kaartjes 13% duurder worden vind ik nie tof..."
"en voetbal blijft 6%..... wat mij apart schaffe ze dat hele voetbal gebeure af, scheelt ook hoop relle etc."
"dat het albumplaatje bij een liedje op youtube ECHT beweegt!!!"
"Chris Pontius zei: Je kunt ook pure alcohol kopen. Beetje nutteloos om dat dan te verbieden. Volgens mij is strohrum ook meer bedoelt voor het bereiden van eten (en eventueel ontsmetten van dingen ). Klik om te vergroten... is ''pure'' alcohol niet meestal vermengt met braakmiddel?"
"Chris Pontius zei: Haha, nooit geprobeerd/opgezocht eigenlijk. Agh, dan zou je altijd nog spiritus of iets van die zooi kunnen proberen. Klik om te vergroten... "Spiritus drinken is gevaarlijk De Gezondheidsdiensten in Rotterdam maken zich grote zorgen over het drinken van spiritus. De gewoonte om brand-spiritus in te nemen komt voor onder Polen, die hier zijn om werk te zoeken. Enkele Polen zijn al in ziekenhuis beland na het drinken van spiritus. Alternatief Ze doen dat omdat spiritus een goedkoop alternatief is voor alcohol. Een alternatief waarbij de kans groot is dat ze het niet overleven." de polen hebben het al getest voor je"
"Fresh zei: Goedkoopste manier is nog altijd de slijter overvallen..... Klik om te vergroten... nadat je een wapen hebt aangeschaft?"
"tis een downer, ik word er vaak als het later word moe van, het continu draaierige slome gevoel en dat ik met alcohol vaak heb dat ik heel erg eerlijk word en soms dinge ga zegge die ik niet wou zeggen. plus dat je flink moet drinke waardoor ik me weleens zo ontzettend opgeblaze voel. met mdma word ik ook heel eerlijk maar dat kan je je wel voorstelle dat is alleen maar liefdesverklaringe best veel eigenlijk maargoed alcohol blijft wel leuk maar echt dronke worde enzo vind ik minder, doe dan maar pilletje of lijntje pep"
"gewoon niet doen. Ik snap niet hoe dit nou slim/handig kan zijn. Als je even niks eet val je af, ga je daarna weer eten denkt je lichaam "ik moet veel opslaan" en komt het er net zo hard bij. plus dat het inderdaad voor je hart ook een ramp is."
"Ik heb hier nog wat kristalletjes liggen, en aangezien ik van het uitproberen ben vroeg ik me af hoe het is als je het in je eentje doet, gewoon op je kamer ofzo. heb het tot nu toe vooral op feestjes gedaan, en een paar keer thuis/tuin met minstens 3-4 mensen. Dus wat zijn jullie ervaringen? Is het de moeite waard?"