#1
Schultenbrau van de aldi.

euh.. wat is het verband?Matthijs85 zei:Ik drink heel veel verschillende speciaalbieren, maar Duvel is toch wel een terugkerend thema (Belgie is ook een laag land toch?)
)

Frisko zei:JUPILER TAURO!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."