Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoi ik heb al op google gezocht maar kon het niet vinden mijn vraag is: Hoelang van tevoren moet je je jagermeister in de vriezer doen? En hoe lang maximaal??? bij voorbaat dank"
"het is niet erg lekker, maar het effect is superrelaxt"
"caatje zei: KurikintonFox zei: het is niet erg lekker, maar het effect is superrelaxt Klik om te vergroten... Hoe oud ben je? Als je iets niet lekker vind dan zoek je naar iets wat het zelfde effect geeft en WEL lekker is. Drank genoeg dus ook keus genoeg! Klik om te vergroten... ik heb het gekocht omdat je er een gratis muts bij kreeg"
"hahaha ja he, ik moet ook nog een logo kopen ergens :P"
"H e i n e k e n --------------->en Hertog Jan --------------------------------- mooi he (van blowen wordt je creatief) :P"
"ja, drinken met een rietje dan wordt je pas snel dronken!!!"
"kijk maar op google"
"heineken"
"ja, ik space em elke avond op colgate :P"
"Hertog Jan & Heineken"